Färghjälp?

#1 Dove pannfläcks dubbelbandad 

Tackar 
Vet iaf att hon och den "röda" är satin men sen tog kunskapen slut 
ja, behöver mera och tydligare foton på de andra två honorna för att se vad för färg de har. viktigt att kunna se ögonfärg samt osuddigt foto på pälsfärgen
hanarna ser ut som black even och chocolate even
du förstod att det inte finns någon variant som heter pannfläcks dubbelbandad va? men hon ser ju sådan ut så… ja… och ärligt vet jag inte vad jag själv skulle välja att kalla hennes teckning… even, bandad eller pannfläcks bandad? hon står ej beskriven i standarden… det finns dock en gen som ger pannfläcksbandat…

#9 Tjejerna har röda ögon allihop vad jag kunnat se och kllarna svarta.
Ska försöka få lite bättre bilder på tjejerna men dom är som små popcorn 
Har ingen aning om vad möss kan ha för färger och teckningar så du kan nog tuta i mig vad som helst för tillfället 
inatt drömde jag om din dubbelbandade… 
#3 De ser exakt ut som mina två killar! :O

#11 Vad gjorde hon i din dröm? 
#12 Ja speciellt din Pixi var väldigt lik Calisto (den svarta)
#13 hon var bara där och var söt o go…
och så diskuterade jag och två andra domare hennes teckning och om det skulle vara möjligt att avla fram dubbelbandat… osv…

#14 Konstigt vad hjärnan får ihop ibland
Söt och go är hon iaf men väldigt snabb. Får väl se om det blir nåt dubbelbandat här hemma så småningom 
#13 Jo dels det! Har även två små killar också som ser precis ut som dina… finns under rubriken "Musbebbar till salu" tror jag :)

vilka små charmknuttar! 

#20 Tack 
Dom är verkligen mysiga… Nyfikna och aktiva men dom far inte runt som små streck och kommer ofta upp i handen.