Nemi, Nami, Naomi och Kassler :)
Efter alla bilder kan jag Lägga till att det går bara bra med alla tjejorna, Kassler går med Mina 6 andra tjejor och det går kanon bra i stora akvariumet :)
Med dom tre nya flickorna går det med bara bra med :)
Naomi är en extremt mysig men nyfiken liten tjej som har inte alls mycket tid över att sitta still för ALLT ska utforskas :) Och när man kommer ner mad handen i buren kommer hon fram och slickar ( ! ) på handen, jätte mysigt! Nami sitter gärna still i handen och kelar lite, även inga probelm att bli klappad i buren heller, Nami va lite mer blyg men nu får jag även klappa henne utan problem och sitter lugnt i handen.
Alla är såå mysiga
Och det gör ju inget att dom är snygga med 

Superduper söta bilder du tagit på superduper söta tjejer 
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

Söta musbrudar. Kika lite extra på Nemis ögon, för på flera foton ser hon lite klibbig och irriterad ut.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
#25 Kollade när jag såg att du skrivet och märkte det, vad kan det bero på?? *orolig* 
*putt* Någon som vet vad jag kan göra åt det? :S

Försök kolla om det är skräp eller en skada. Tvätta med koksaltlösning. Sen bör du ge massor av nyttig mat, ifall det är irriterat pga något annst. Ärtor och lax bruklar pigga på de flesta!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Okej, ska jag göra! Tack för tipset !
*putt* :)
Är så glad för mina tjejor, och Nemis öga är helt ok nu :)

Jag tycker du kan uppdatera med nya bilder på sötnosarna
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.
Jag har en sån VÄRDELÖS kamera, men ska ta lite nya bilder på sötnötarna och lägga in snart :)