Raija´s bebisar del 2
Jag och min kamera är inte nå bra vänner, se om en vän kan ta med sig sin kamera på torsdag.
Vad de har för färger är än en gåta för mig bortsett från PEW den enda med röda ögon i kullen.
Mor Silveragouti *Från Therran* far: Black Fox.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
vilka sötisar :D

vill haaaaaaa
Muttrar dock lite då den PEW är en hane *suck* ska snart nog kolla könen på dem sett det finns ngra hanar i kullen.
Inlägg #5 Är jag nyfiken på de 2 till höger vad de kan vara för färg.. De är även de i inlägg #4 i mitten.
Burmese? ren vild gissning från min sida..
jag skulle säga att de ljusa silver agouti varianterna är antingen blue silver agouti eller något annat… ser dock lite ljus ut för att vara blue silver agouti (finns ett foto här på en jättefin som floo fick i en kull - ska leta reda på en länk..)
kan vara intressant att få veta vilka mer färger du har i kullen samt lite längre stamtavla…
sedan önskar jag oförminskade foton så att jag kan se tydligare
har du cinnamon i kullen också? i så fall kan det ju röra sig om lilac silver agouti…
#10 Bakom Raija vet jag inget mer vad som finns bakom. Hanen har Viby´s Zea som mor black tan och Imrus Black fox Uppfödd av Lisaisa men jag fick aldrig ngn stamtavla på han så jag vet ej vad som finns bakom han.
Den enda jag vet har för färg är PEW den ena vad de andra har för färg det är mig en gåta.