Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 665 ggr
Nikka
0

Transport den 31?

Är det någon här som ska till Elin den 31 och kan ta med sig en liten hane som ska säljas till Pimu? Jag ska nämligen inte dit själv.
Jag bor i sthlm/upplands väsby!

Hör av dig!

Nikka
0

putt

axilur
0

Jag och MP160 har pratat om att vi kanske kan hjälpa till. Det är så att hon kommer till Märsta station på lördag och plockar upp möss till henne och en mus till Pimu. Sedan åker hon vidare till Amaira, som jag har förstått det.

Så om du, Nikka, kan ta dig till Märsta station innan lördag förmiddag så kan jag ha Pimus grabb hos mig för att sedan lämna över honom till MP160.

Sen vet jag inte hur ni vill göra; om MP160 lämnar grabben till Amaira om hon har plats i bilen, eller om han följer med MP160 hem så Pimu får hämta honom där.

/Anneli

Nikka
0

Jag kan nog ta mig till Märsta innan lördag fm. Tid, plats?
Sen får Pimu bestämma vart hon vill hämta honom :)

axilur
0

Märsta station, vid telefonkurarna precis utanför själva stället där spärrar och allt det där finns. Klockan 11 typ?

Grejen är också att om inte Amaira kan ta honom till träffen så måste Pimu hämta honom hos MP160 samma dag som hon får hem honom, för hon har inte möjlighet att ha honom en längre stund.

/Anneli

MP160
0

vad bra att du skrev inlägget axilur, jag försökte, men kunde inte formulera mig riktigt rätt. Skäms jo en sak, om pimu inte kan hämta grabben hos mig på lördagen och amaira inte har möjlighet att ta med honom och pewhonan till pimu på träffen, så kan jag kanske ha kvar honom under natten, men då behöver jag låna en lite större petbox eller låda då jag inte har någon bur ledig när jag får hem mössen. Känns ju lite taskigt om han tex måste sitta i en liten glasslåda under natten. Mer än så kan jag tyvärr inte erbjuda.Foten i munnen

Pimu
0

PM:ar amaira o kollar me henne, om hon åker förbi Märsta .. annars får jag ta mig till Stockholm en annan dag .. Glad

axilur
0

#6 Amaira behöver inte åka förbi Märsta, utan MP160 lämnar över dina möss till henne på lördag innan hon åker till träffen isf. Alternativt att MP160 tar hem dem till sig så du kan hämta dem där på lördagen.

/Anneli

Pimu
0

Jag kommer att vara kvar hos Elin till dagen o tågbiljetterna är redan beställda o klara ..

MP160
0

då får vi hoppas att amaira kan möta upp mig på lördag å lämna access till mig å så får hon dina musar pimu med sig till träffen då.  För visst har jag fattat det rätt? Skäms Gah, amaira logga in å hjälp oss Förvånad

Mymlan
0

Axilur får min pojk från Elin mellanlanda hos dig till måndagen efter träffen hos Elin? Får jag i så fall hoppas ngn vill ta min lilla pojk med sig ner..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

axilur
0

#10 Ja, det borde gå bra, men är det någon som ska förbi mig på vägen ner då?

/Anneli

Mymlan
0

#11 Vi får hoppas ngn kan ta den med sig ner..

Nikka
0

#4 Märsta station, vid telefonkurarna precis utanför själva stället där spärrar och allt det där finns. Klockan 11 typ?

Klockan elva på lördag, got it! Ses då! :)

amaira
0

#9 "Gah, amaira logga in å hjälp oss Förvånad"

Hihi, det där klarade ni av så bra själva så. Skrattande Så slapp jag bry min stackars hjärna.

Är lite rudis på var sådana där främmande platser som "Märsta och sånt" ligger. Men en koll på kartan säger mig att där kan jag vara på lördag kl 11, det kulle passa mig perfekt! Både med tid och plats - på väg till Elin.

Passar det bra för dig MP160?

Märsta station kl 11 alltså. Jag tar emot alla möss som vill åka med till Elin, bilen är stor. Flört

MP160
0

Vi åker från enköping runt 11 är det tänkt, så jag är nog inte där förens runt 12 snåret, men jag kan fråga far min om vi inte kan åka lite tidigare om det skulle vara så att just 11 är ända som passar. Tungan ute
Ska allihopa ses på märsta station kl 11 för lite mushandel dårå? Haha. Blir väl lättast så kanske, om alla kan. Då tar Nikka med killen till pimu, axilur tar pimus pew och min pew å bone, sen tar amaira med access, å sen tar amaira med pimus möss till träffen å allt löser sig prima? OskyldigSkrattande

Pimu
0

åååhhh TACK amaira .. du är en ängel .. *kramar om*
Ett stort tack till MP160, axilur o Nikka oxå, som fixar o donar så bra .. Skrattande

amaira
0

Transportfrågan för den röda hanen från Malin har löst sig. Pimu, ska jag ta din hona också, så gör vi två upp om hur du tar henne sedan?

De kommer inte till Stockholm förrän på lördag när jag redan har åkt…

Pimu
0

Japp .. de gör vi upp sen .. tack ändå

Nikka
0

Tack till alla som hjälper till, framförallt till Amiara som orkar släpa på Koda så Pimu får honom! :)

Mymlan
0

Någon som kan ta min lilla kille från Elin?

axilur
0

Hihi, det här kommer ju bli riktigt intressant. Skrattande
Hoppas alla möss kommer till dess rätta ägare mitt i allt krångel nu också, hah.

/Anneli

amaira
0

#20. Inga problem att ha någon mer mus i bilen. Problemet kommer när de ska tas upp eller avlämnas.

Jag har inte så bra "ork", och resan är lång. Om mössen enkelt lämnas på eller av, när jag ändå passerar där jag passerar, är det inga problem.

Men jag orkar inte köra omvägar eller sitta och vänta någonstans utefter vägen. Mitt humör kan vara ganska gräsligt, och jag blir så sur såna gånger, när jag är trött efter alla äventyr, och bara vill komma hem. Det vill jag bespara alla. Flört

Inte heller har jag direkt plats för fler möss hemma, och sedan "åka in till stan" för att lämna av dem. Även om jag har egen bil tar det nästan "en halv dag" att ta sig till stan och tillbaka.

Mymlan
0

#22 Axilur kunde ta den tillfälligt var ju en som skulle lämna av i Märsta?

axilur
0

Ja, om någon som tar sig från träffen till Märsta station så kan jag ha grabben hemma hos mig tills Mymlan kan hämta honom. Glad

/Anneli

amaira
0

Oj, när man pusslar så går det. Skrattande Lämna av vid märsta station kan jag.