Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 477 ggr
Nikka
0

Två killar vill flytta!

Har två killar kvar som gärna vill flytta. De börjar gå varandra på nerverna, så jag vill gärna flytta de så snart som möjligt.

De kan köpas tillsammans, men jag kan ej garantera att de håller sams hela livet.

75:- st, går att disskutera då hemmet är viktigare än priset.

Bilder samt beskrivning på mamman och pappan kan skickas om man så vill.

Nikka
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Först ut är Flip.
Han är född den 21 December 2008. Svartögd, choklad och vit tecknad. Jättesöt och trevlig! Hade velat behålla honom själv om jag kunde, men har inte plats för tillfället.

Jag hoppas att det finns någon som kan ge denna lilla gosse ett hem, med stor bur, mycket leksaker och massor av stimulans och kärlek!

Skicka ett PM om du är intresserad! Han finns i Upplands Väsby/Stockholm.

(Fler bilder kan skickas om man så vill)

Nikka
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Andra ut är Zipper.
Han är född den 21 December 2008. Rödögd, argente och vit tecknad. Helmysig! Hade även velat behålla honom själv om jag kunde, men har inte plats för tillfället.

Nikka
0

Vi vill fortfarande flytta!!

Jag måste bara säga att jag är faktiskt den trevligaste av alla mina bröder, för jag bråkar inte alls med mina de. Jag är en tyst liten mus som inte säger mycket. Dessutom är jag sjukt söt! Köp mig! Du kommer inte ångra dig! :D /Flip

Jag är också himla söt! Mamma gillar min färg! Jag är inte så tyst av mig, men väldigt snäll mot människor och väldigt pigg och nyfiken. Vill gärna gå på upptäcksfärd! Min bröder kan gå mig lite på nerverna så jag visar gärna vart skåpet ska stå. Men du kommer inte att ångra dig om du köper mig! :D /Zipper

VI HAR MYCKET KÄRLEK ATT GE!

Nikka
0

putt