mina drömm möss färger
svart med brun mage, vit med svarta fläckar,grå med ljus eller mör brun mage

ååå va vacker .. mmmm me like ..

ja de heter kanske blå .. du pricka in .. ja har sett en *grå* med mörk brun mage någon gång oxå .. damn va kär ja blev
#5 black varigated?
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
MP160 vilka fina foton du tar, jättesöta möss!
#5 even ja!

vackra möss allihopa
#7 taaack och tack igen för even-bekräfningen! 

fan va ja älskar mina möss .. men ska fixa kort på dom så ja kan skriva papper på va de är osv

gillar å anteckna å skriva om varenda djur jag har
#10 Ja, släpp dom på ett bord och fota så det ryker! Jag är nyfiken på dom små. :]
#11 lite kul att folk tycker Tova är så söt, sågottsom alla mina vänner tycker bäst om henne, men nästan ingen vågar ta i henne. Hon är en satmara i buren ibland, naggar å har sig när hon blir grinig. Meene nu känns det som jag pladdrar för mycket. 

men ja köpte dom i dag då gå de väll inte att hålla på med dom
Imorrn kan du nog, imorrn kväll eller så. Fast när du tar upp dom små så äre på deras vilkor, glöm inte det. lägg handen på burbotten å ha nått gottit i handen så ska du se att dom inte kan hålla sig borta. Fast om dom gör det så kan du försöka lura in dom i en toarulle eller nått, fast inga hastiga rörelser.
Åsså kan du prata lugnt med dom också, så dom börjar känna igen din röst å sånt. 

har tagit kort i buren

Vad är det godaste en mus vet som de absolut inte kan motstå tro?

mango och ost
#19 solrosfrö och mandelkross
och ärtor..! Och maaaajs..!

Mina tvärvägrar ärtor helt. Majs är ingen särskild höjdare heller. För tillfället står nudlar och corn-flakes högst på önskelistan. Kokt ägg är ju också jättegott, men ganska kladdigt om man ska locka med det i handen.
Men jag ska genast testa solrosfrön och mandelkross.
Jag har letat cornflakes utan socker, men jag hittar banne mig inga som är socker å salt fria, vad äre för märke du köper? 

Fasen kommer inte ihåg, men det var något ekologiskt märke iallafall på Hemköp.

hehe … nu har jag kmmit fram till 12 namn som ja funderar på

Vad då för några? 
#24 Åh, typiskt att vi inte har hemköp här, får gå å glo på coop eller nått. 

angel
nixie
melizza
foxy
dixie
trixy
glory
lady
pinky
alice
zazzy
embla
Embla är fint.

mmm jätte fint funderar om den mörka ska heta så ..
Ja! Embla och Alice :)

nu är dom döpta den ljusa heter Foxy
Den mörka heter Melizza