OT Lägesrapport
Näää, jag är för lättstressad! Jag skriver ett inlägg så ni inte hinner bli för arga på mig.
Som ni kanske vet är mitt mående inte på topp just nu. Jag har varit inlagd på sjukhus en sväng för svår ryggsmärta. Idag är läget soffa med piller. Äter Oxycontin, Oxynorm, Stesolid, och ligger så stilla jag kan i fosterställning när jag inte orkar sitta upp och läsa på mus.ifokus llitegrann.
Men! Jag har ju möss också. (Och katter, visserligen, men de gillar ju mig lite mer nu, jag är ju deras ultimata värmedyna…)
Och Pimu och Mymlan väntar på damer från mig, och jag kan inte ta mig till träffen hos Elin! Jag vågar inte sträcka mig längre än till Märsta station då jag bor 5 minuter därifrån. Går jag längre kanske jag inte kommer hem igen, haha.
Jag är inte vidare stolt över min tajming, för helst av allt vill jag ju att alla ska få sina tingade möss så snabbt som möjligt, och jag ville ju själv kunna bidra med transporthjälp.
Mina möss är för tillfället inte jättehanterade. Det känns inte heller bra mot er som ska köpa av mig. Det går säkert tre dagar mellan pussarna nu. Har så himla dåligt samvete.
Så förlåt för att jag varit så tyst och verkat oengagerad!!! Förlåt till SwilMer också för att du inte fått tavlan än, och förlåt till er andra som inte kommer få tavlan på en gång!
Finns det något sätt att ordna transport för dessa tjejer, eller iallafall tjejen som Pimu ska ha, så vore jag grymt tacksam! Pimu ska ju till träffen, så om någon vänlig själ har möjlighet att plocka upp en tjej här på stationen så vore det ju kanonbra!
Mymlan och jag bor relativt nära varandra, så vi kan förhoppningsvis ordna det på något vänster själva.
Gah, rörigt inlägg. Men kram på er!
/Anneli
Nu löste det sig med Mymlan!
/Anneli
Nämen OOHHH vilken härlig dam! Är det Harmoni?
Jag kan ta med Pimus mus till Elin!!
Klicka på bilderna, och se henne i stort format! Hon är ljuvligt vacker!! 
Jag kan ev hjälpa pimu, om hon kan ta sig till enköping på lördag eller söndag? 
Axilur, pm:ar dig. 
#4 Nej, det är en av bone-flickorna!
Bilder på Harmoni finns nu i Karmas döttrar-tråden. 
/Anneli
Åh, nu har ju allt löst sig!!!!! 

Och mitt samvete är lättat! Tack allihop!
/Anneli
#2 Man ser hennes bruna ögon om man tittar i stort format, och sedan zoomar en gång!
/Anneli
Haha, amaira eller jag, vem tar pimus pewmus? 
Och ohja! Hon är grymt fin lilla tjejen! 
Asch, vad jobbigt med din ryggsmärta. 
Är det en kronisk sjukdom eller kan du bli frisk? (Förlåt om det redan står någonstans, mitt minne är uselt, och om det är en opassande fråga så hojta till!)
Hoppas du mår bättre snart!
Jag har haft diskbråck till och från i tre år nu. Har otur med att ha "dåliga diskar" helt enkelt, så jag hoppas på att bli opererad just mellan kota 4 och 5 i ländryggen där det alltid spricker, på båda sidor om ryggraden. Då bör jag bli bra. Men vi får se vad magnetröntgenbilderna visar först.
Och innan jag ev får tid för operation kan jag hinna läka av mig själv (som diskbråck typ 9 av 10 gånger gör), och då får jag antagligen vänta på nästa smäll och hoppas att de olika läkarna skyndar lite snabbare den gången. OM det kommer tillbaka, det behöver det ju faktiskt inte göra heller.
/Anneli
Nu är tösabiten hemma. Black Pearl är snäll mot henne men hennes kompis ger henne tjuvnyp, antar ska visa här bestämmer jag. Men hon är och utforskar buren. De fick alla komma in i en rengjord bur där ingen varit i innan med nya saker..
Lugnar det ej ner sig så får Bones sättas i annan bur med annan tjej.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Älskade Axilur. Låt inte sjukdomen få dig att tro att du behöver be om någon sorts ursäkt från oss. Sådan kärlek du visat din kull är helt ljuvlig att läsa om.
Jag lever själv med en jobbig ryggsjukdom, skolios, och jag har inga diskar mellan mina kotor, metallpinnar på varsin sida samt muskler som inte är som dom ska eller som dom borde vara,. Smärta är en del av livet tyvärr. Tyvärr är det en sak man bara måste lära sig kämpa med, och med det menar jag vara gott och jag vet hur tugnt det är. Kämpa på raring och hoppas det löser sig för dig.
#12 ajfan… hur fick du det? får man det bara sådär? hur lång tid är väntetid på operation?
Håller med Thiah i #14 

hoppas du blir bättre
#13 Hur har det gått?
#14 Åh, tack Thiah, vad snäll du är!! 
Usch vad jobbigt det låter med din rygg! Vi får kämpa på helt enkelt.
#15 Jag vet faktiskt inte. Jag var på en konsert kvällen innan första smällen för tre år sen. Då stod jag upp i två timmar eller vad det kan varit, stilla, men sträckte på mig eftersom jag är så kort och inte ser något annars. Vet inte om det blev något fel då kanske, eller om det redan var ostabilt och det där inte gjorde det bättre. Ingen aning. Väntetid för operation är på 1-3 månader. Men jag tror att jag prioriteras rätt bra då jag är ung och haft besvär så pass länge. Men, som sagt, jag kanske hinner läka så att det inte blir någon op.
#16 Tack. Det hoppas jag med. 
/Anneli
#17 Det går bra men tror inte argente bandade honan riktigt är vän med henne än men det är mindre tjuvnyp. Men denna dam verkar ej bry sig om tjuvnypen, springer undan pipandes men sedan är hon ute och spatserar runt och poppar runt som om inget hänt..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
#18 Jag hoppas på det bästa!
/Anneli