Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 1034 ggr
[Thiah]
0

Tackar.

Massor av tackar till Muszimba och till Druke eftersom jag nu har en pigg söting här hemma..

Fick även höra att Muszimba var en supergo tjej ;)

Kyss

Druke
0

Det är jag som ska tacka dig, Thiah! :)

Vad ska du kalla henne?

[Thiah]
0

Hon ska fortsätta heta siri, men jag kallar henne för kossan ;) hon ser ju ut som en ko :D

Druke
0

Hihi :D Mamma har en katt som hette Kossan också när vi hämtade henne, just på grund av hennes teckning - hon såg verkligen ut som en fjällko! ;P Numera heter hon Doris.

[Thiah]
0

Man kan ju inte rå för det. hon ser ju ut som en kossa ;D

Grodan
0

vill se foto på kossan

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[Thiah]
0

Du ska få se foton när jag har ork att fota henne ;) Har en lite dålig dag idag så inget fotande idag

Muszimba
0

Det var bara trevligt att ha gosiga Siri här under tiden innan hon flyttade till dig, Thiah. Din kompis var en lika pratglad tjej som mig. Alla som träffat mig irl vet hur snacksalig jag är.Skrattande

amaira
0

#7. "Alla som träffat mig irl vet hur snacksalig jag är."

…och att du är en gó tjej … Kyss

[Thiah]
0

Ja min vän hon blev helt salig över dig. ;D Dom höll dessutom på att glömma Siri när dom skulle av båten Hahaha

Ska försöka ta bilder idag, flickorna är just nu tillsammans och Kossan (sirir) och Semlan(selma) är i samma bo och myser och det har inte låtit så värst mkt pip om dem. Kossan verkar dessutom sällskapsjuk då hon bara på 10 minuter sprang ut från sitt bo och knackade på de andras och sa "hej kom ut till mig tråkisar!"

[Thiah]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer det alltså lite bilder….

Först ur är Kossan. Som inte gillar varken handen eller blixten men hon gillar axeln och håret ;D

[Thiah]
0

Mera kossa på axeln

[Thiah]
0

Sen satte jag ner dem i buren. Har märkt att det överallt i våran lägenhet drar och detta är den enda buren som har skydd mot det så dom får nu tåla att det är lite trångt. Har locket öppet hela tiden så dom kan klättra runt. Bättre det än att bli förkylda (vi har ju runt 15-10 minus  här på dagarna….)

[Thiah]
0

Här klättrar vi lite. :D

[Thiah]
0

Kossan vinkar hej =D Semlan visar rumpan

[Thiah]
0

Kossan blev hungrig.

[Thiah]
0

Kossan försöker fundera ut om man är på insidan eller utsidan när man ska springa i denna mackapär… Hon  är lite på båda och verkar nöjd med det.

[Thiah]
0

Detta är alltså Semlan, Hon hette för selma men det slutar alltid med att jag säger Semlan ändå. Och nu när siri har smeknamnet kossan så passar det bra med semlan. Min make tror jag är knäpp och det är jag ju oxå så allt är bra.

Hon är däremot en riktigt dominatrix och ger sig gärna på stackars Kossan som dock inte ger upp så lätt och bryr sig inte så mycket verkar det som. Dom slåss lite om hjulet men det verkar lösa sig. Alma hon tar allt lugnt och stilla och vill hellre sova eftersom jag väcke henne såhär mitt på dagen… ;)

axilur
0

Oj, vad lik min kossa din kossa var! Fin. Glad

/Anneli

[Thiah]
0

'Kossor är fina ;) hon är en riktigt piggelin med. Ger inte efter till Semlan och är pigg och alert hela kvällen

Grodan
0

#15 kossan leker struts menar du väl

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[Thiah]
0

Världens första strutsmus menar du?? coolt, visste alltid att jag skulle bli känd för nått konstigt.

Nåväl, damerna leker bra ihop idag och dom har fått en liten hundgodis som belöning. En belöing dom totalt skitit i :P

Druke
0

#21 Haha! :D

Söta bilder du tagit!

[Thiah]
0

Hon är ju så lättfotad ;). Hon vågar inte helt gå upp i handen ännu men är så nyfiken att hon hela tiden håller sig nära och ska nosa eller lägga upp en tass =D

Muszimba
0

Hon lär göra det snart, alltså upp i handen. Hon var en riktig mysmus här hos mig efter ett tag.

[Thiah]
0

Jo hon visar ju alla tecken på det. Hon vill ju ha kontakt HELA tiden. Så fort man är nära buren är hon uppe och igång ;D