Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 769 ggr
Mymlan
0

OT vad gör ni idag?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag städar så gott det går, värken är ond på mig idag. Väntar på att Cosmonita ska komma idag även på en annan tjej som oxå är inplanerad komma idag. Snöade här tidigare men nu har det slutat.

Så jag går mellan göra det jag ska och sitta här vid datorn.

Väntar hem min hona från Axilur idag och hoppas hanen från Elin kan komma efter helgen då han är tänkt få gå med Black Pearl min lilla sötnöt..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

villhailler
0

jag letar efter bättre tider som vanligt .. sov över skolan gjorde ja å .. (komvux)

SwilMer
0

Ligger hemma och är förskyld.:/ Kommer pussa lite på mössena också lite senare. Annars kommer jag nog bara ligga i sängen idag.

Mvh Stefhanie
Björnbackens Kaniner
www.bjornbackenskaniner.weebly.com

MP160
0

är hemma från skolan pga huvudvärk och magont, passade på att städa pojkarnas burar på förmiddagen och har precis diskat som jag lovade mamma. Nu ska jag strax koka lite nudlar åt mig, gottimums. Tungan ute

Elyria
0

Jag gick hem lite tidigt från jobbet för att ge sonen pengar till kvällens nöjen. Sen körde jag honom till skolan där han steg på en buss som skulle ta en massa ungar till Karlstad för att se på hockey, Färjestad-Luleå. Sen gick jag in på Ica och köpte bröd och mjölk och tog en kort promenad med hunden. När jag kom hen igen satt dottern vid datorn och skrek på hjälp eftersom vårt virusskydd, nod32, sa att något var fel. Efter lite grubblande gör jag nu en ny genomsökning och så får vi väl se om jag blir klokare av det eller om vi får stänga denna dator för idag och ringa virussupporten i morgon…

I kväll hade jag annars planerat städning av en eller två burar.

Och så blev jag som så många andra sugen på xxxxbollar när jag läste Grodans tråd om godsaker… Får väl se om det blir nåt…

Anett Lindbom
0

Jag har inte gjort ngt särskilt idag, slappat, tvättat och varit ute med hunden några gånger. Och nu sitter jag vid datorn och lyssnar på min favorit Billy Idol, han är mums han!!

villhailler
0

ja har fått möss yieppie

Vattnadal
0

Idag har jag massor att göra, men ska ta det lugnt ändå. Mina handleder är lite chockde av att ha jobbat så mycket i veckan.  Ska vila dem lite nu, men det nödigaste måste ju göras. Hittills har jag och hundarna fått frulle. Var ute ett bra tag med Raksha, Vidar och valparna. Bus, godissök och lite försök till kontakt och fotgående, med alla lösa.

Sen har jag tömt min komposttunna, fyllt på spån och blandat en ny tunna musfoder. Redo för burstädning nu!
Måste tvätta några maskiner, bädda rent i sängen och plocka undan lite i huset. Imorrn ska jag dammsuga innnan gästerna anländer.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

villhailler
0

ja har fixar en stoooooor bur/akvarium till mina två små.. så de får platts fler små honor om någon känner för de *flirt*

Grodan
0

igår jobbade jag massa, idag jobbade jag lite grann, sen blev jag volvoägare och lekte m min bil i ett gäääääääääng timmar… Skrattande

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Vattnadal
0

Jobbade tidigt, så jag åkte hemifrån 6, sen har jag lekt med hundarna och pluggat. Nu borde jag ha middagen klar!

MVH Elin

[Thiah]
0

#9 haha och det enda min pappa mins av dig är att du hade en meeeega stor bil när du var förbi ;D

axilur
0

Idag skulle jag:
Väga katterna
Laga persiennerna
Rengöra akvariepumpen
Pyssla i terrariumet
Dammsuga lite
Diska
Byta batterier i en klocka
Byta ut ljus i en ljusstake
Torka av bordet
Damma lite
Rensa ur en byrå

Men idag gjorde jag:
Låg på soffan
Såg på film
Åt god mat
Tog ett varmt bad

Cool

/Anneli

villhailler
0

kollar efter fina möss ^^

Grodan
0

#11 vanlig kombi… men jag gillar inte små bilar Skrattande

#4 men… negerbollstråden skrev jag för 100 år sedan!!!

Crappy
0

bakat semlor…..hade äran att få umgåes med mina barn istället för att jobba

Muszimba
0

Jag har städat skafferiet, åkt till apoteket och hämtat ut 3 mediciner, varit i en 6 månader gammal Zoobutik i Högdalens Industri och sedan handlat lite mjölk och liknande på vägen hem. Annars så har jag myst med mina möss.

Pimu
0

Fyndade lite små prylar på hundman till mössen o hunden, fixat namnlappar på alla musburarna

Grodan
0

idag har jag ont i magen

reverse
0

Jag gick i judarskogen med valpen. Blev jättebra miljöträning och möten med många människor och hundar. =) Och så himla fint i den skogen!

//Lina

Sandra-L
0

Mer folk än man tror i Judarskogen!

Bor du i närheten också eller?

reverse
0

#20 Yes. Hässelby. Blir lite tunnelbaneövning för valpen då också. ;)

//Lina

Sandra-L
0

Härligt, jag bor i vällingby. Vad har du för valp?

(för att fortfarande följa temat)=

Idag är jag stressad, mkt mkt att göra och mindre tid att göra det på! Sitter och installerar kartor över europa på min nya gps, någonting som jag trodde skulle gå fort men har nu suttit här i två timmar! Ska kring lunch möta min bokförar-hjälpreda på jobbet och har massa att förbereda tills dess, och här sitter jag, fortfarande hemma och förbannar en gps! *stress* :P

Kommer hela dagen också sitta och tänka på min lilla valpis som jag ska hämta nästa vecka.. Det gör man ju heela tiden, förbereder och fixar inför hemkomsten! :)

Ikväll ska jag slappa och sooova järnet, vilket jag inte fick göra igår *ska bli såå skönt*

reverse
0

#22 En Australian shepherd-pojke på 13 veckor nu. Bild finns i Hundtråden här på MIF. =)

//Lina

Anett Lindbom
0

Idag gör jag inte mycket fast jag lära nog ta itu med disken snart. Just nu väntar jag på att dotran ska komma hit för att äta lite lunch, himla tur hon har att morsan bor så nära skolan där hon går..:)

Muszimba
0

Tagit det lugnt på förmiddagen framför både TV och dator, gosat med mössen. Ska göra mig iordning för att sticka till jobbet och jobba 14-22.

Grodan
0

jobbat änd läjtör skall jag leka lite m känt å kärstinn

Mymlan
0

Här ska jag snart gå på pizza dejt..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Stephanie
0

Idag har jag varit i skolan och haft fysik och matte. Prov på matten dessutom. Nu är jag hemma och ska plugga historia inför läxförhöret imorgon, samt svenska inför boksamtalet på fredag. Sedan blir det nog mer historia imorgon så att jag hinner få in den historiska nyheten som ska lämnas in senast fredag.

Skola skola skola! Tungan ute

Ja just det ja, jag ska jobba imorgon också. Hm…

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Grodan
0

#28 gah va kul det låter! jag har burit å kånkat med byggsopor idag o har ont precis överallt… skulle ha föredragit ett matteprov… Cool

Anett Lindbom
0

Ja jag tog itu med min disk jag, har man ingen diskmaskin så lära man ju göra det själv, min dotter var hit en snabbsväng när hon hade lunch.

Sedan har jag och min hund varit ute i kylan några gånger, ÅHH vad jag längtar efter värmen och sommaren, jag är så himla trött på all snö & på kylan, usch!!

Och nu på eftermiddagen hade jag besök utav min systerdotter, hon är även min gud-dotter…)

Vattnadal
0

Jobbade till 12, åt lunch med mamma, tog med henne hem sen. Gick härlig skogsprommis med henne, Tyra (lillasysters storpudel) Vidar och valparna. Hundarna sprang nog flöer amil i sitt busande.

Sen pluggade jag medan mamma lagade middag. När pappa och Krister kom åt vi (potatis, sås och pepparlax) och fick god efterrätt (nyttig chokladmousse) sen åkte mamma och pappa hem och jag fortsätter att plugga. Hundarna har fått middag, Krister jobbar i grovköket och jag tar en snabb pluggpaus.

MVH Elin