Resultatet av dagens fotande..
Måste bara säga att mina musdamer är lite roliga. Kossan är fortfarande lite skygg och rädd för kameran men när någon sticker ner näsan i buren är hon alltid först där.
Semlan är en smårädd dam i buren och tämligen osocial men vilken linslus. När kameran är framme är hon som ändrar och totalt orädd och ska visa upp sig.
Alma tar det gärna lugnt, ligger och sover mycket men när hon är ute ur buren är hon astuff och vill helst titta runt överallt och kommer först upp i handen och på armen…
Så det är roligt att se hur olika dom är i buren + utanför… :D
MAJGADD!!!! jag dööööööööööööööööööööööör… fyffann va fint!
Inte f-n behöver du dö för det :P haha
Jag fick en lila glittrig skål av min syster i julkapp.. Den är perfekt att fota möss i :P
helt ljuvliga foton… varför valde du den bild du valde att tävla med? hur kunde du välja bort dessa underbara foton? (bara nyfis
)
jag hade svårt att välja ju.. Men den bilden är ju inte så illa den heller
Förresten Grodan kan du fixa så bilderna syns i inläggen ;) gullegris <3

söta och skojiga
#9 jupp gjorde jag ju…
#11 vet jag väl men jag såg det inte först ;)
tackar raring
Så söta de är, dina fyra möss!
Den vita med röda ögon på kroppen, är extra söt. 

#13 hehe
#13 hehe…
Min chef var på marknad och dessa två vit/röd/svarta möss vaktade en gryta. Dessa två är alltså data möss. Chefen fick inte plasta inte dem eller stänga påsen och dom SKULLE namnges. Så några dagar innan jul får jag en papppåse med crepp papper (hur det nu stavas) i och fick höra orde "detta ska namnges"…
Irma och Alde heter dom och dom vaktar nu viktiga papper under data skärmen tillsammans…. :D