Hundens lyckodag...
Jag glömde stänga grinden. Till mitt rum.
Och den lilla, lilla detaljen gjorde mig totalt muslös. Zoya, Zufi, Zari och Zita, mina små Z-an är alla fyra borta 
Jag kan inte fatta det. Jag fick ha mina små tjejer i inte ens två månader. Sen skulle min förbannade slarvighet kosta dom deras liv. Inte nog med det, deras sista sekunder innebar antagligen lidande och skräck med en hundkäft som sökte igenom deras bur.
Bara för att jag fallit så hårt för de små liven.
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin

Jag kan bara beklaga sorgen. Stor kram till dig.
Nämen så tråkigt… Råkade ut för samma sak några år sedan, fast då var förövaren en katt. Det är tungt, riktigt tungt. Beklagar verkligen!
Men uhh, va läskigt! enorma tröstkramar!
Uuusch vad jobbigt. Kram till dig!
/Anneli
There can be miracles!
Zoya och Zufi lever! Dom hade på något sätt lyckats komma undan, fråga mig inte hur, och satt plötsligt och stirrade på min bror i rummet bredvid. Jag är så glad för att dom slapp gå samma slut till mötes som Zari och Zita, vilka tyvärr inte kommer tillbaka… jag tror inte på uppstå-från-döden-mirakel och dom sistnämda såg jag med egna ögon 
Jag är så glad, det var verkligen en lättnad att få se både Zufi och Zoya sitta i brorsans hand. Men Zari och Zita… Mina älskade små klätterapor. Alltid framme på handen, alltid redo för någon läckerbit och alltid redo för lekhagen. Även om Zari mest funderade på hur man skulle kunna utforska resten av rummet och Zita mest var bekymrad över min urusla möblering… (lämna mössen i hagen på ett sätt - komma tillbaka och några saker har fått ben och bytt plats) så var det verkligen ett radarpar som förgyllde min vardag.
OM jag ska se någonting positivt alls i detta är det att ingen av Zita eller Zari blev lämnad ensam, dom var verkligen fäst vid varandra.
R.I.P mina små älsklingar <3
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin