Mus iFokus

Mus

Etikettertill-minne-avin-memorian
Läst 606 ggr
MP160
0

Sov gott mina små älskisar.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hade hoppats på att slippa skriva ett sånt här inlägg på lång lång tid, men vad gör man. Visserligen hade jag inte behövt skriva det, men gah…

Idag avlivades mina små grisar. Rosslet gav inte med sig, så det var bäst för dom små liven. Och jag påmindes om varför jag sa att jag aldrig mer skulle skaffa smådjur när hamstern Hampus dog när jag var 10.

Gud, jag vet inte vad jag ska ta mig till. Ändå har jag fortfarande mina andra små bebisar kvar, men GUD.

Sovgott Saga, Tova och Lea. Jag älskar er nått enormt och saknaden är gigantisk.

Saga

Tova

Lea

Honolulu
0

Åh va tråkigt! Skickar ett gäng med tröstekramar <3 Kyss

MP160
0

#1 Tack så mycket, det värmer! Och förresten, om du har någon dag över på sportlovet nästa vecka så har jag kanske möjlighet att komma och fota dina musar lite om du vill? Om du äns var seriös, haha. Behöver ha så mycket som möjligt att tänka på när jag blir ledig sen känner jag.

Pimu
0

.. beklagar ..

axilur
0

Nä, men usch vad jobbigt! Kram till dig!!

/Anneli

UlrikaD
0

Beklagar verkligen. De var jättevackra.Rynkar på näsan

Muszimba
0

Stora tröstekramen till dig.

amaira
0

Förstår hur du känner det. Så söta de är, och så fantastiskt fina bilder du tar! Mus-Mäster-Fotografen.

Beklagar sorgen, och skickar tröstekramar.

hus-musen
0

beklagar sorgen..

Qui dormit, non peccat

MP160
0

Tack allihopa. Vet inte om jag vet om att dom är helt borta än, det känns som dom sitter i petboxen och väntar på att jag ska städa klart akvariet.. Att det måste vara så jädra svårt såfort nån går bort! Skrikandes

Grodan
0

men åh… så fina… de ser ju friska och välskötta ut…

är du muslös nu?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

MP160
0

#10 Syntes inte att dom var sjuka nej, dom var himla fina..

Tack å lov är jag inte muslös nej, har mina pojkar Teo och Totte kvar åsså de tre bebisbrudarna Assi, Elvira och Hillevi.

Zamwyn
0

Stackare… Vila i frid, små musisar.

Crappy
0

trisst

Grodan
0

den översta bilden tycker jag är så jäkla söt länk till bilden

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️