Mus iFokus

Mus

Etiketterbeteendehälsaskötsel
Läst 331 ggr
Pisces72
0

Snabbt svar önskas

Jag var på djuraffären igår och såg två mustjejer, 9 v gamla och blev blixtkär.Nu till min fråga;de har hunnit bott i djuraffären i en månad, tror ni att de är svårare att få tama än en mus på 5 v(de får in nya möss nästa vecka) som inte hinner bo ett tag i affären.Hoppas att ni förstod min fråga,den kanske blev lite knäppFlört.

Mymlan
0

Tror inte alls på det ska vara svårare få dessa tama än de på 5 veckor.. Allt beror ju på hur mkt tid du lägger ner på få dem tama dvs håller på med dem.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Muszimba
0

Det är ingen knäpp fråga. En mus på 9 veckor som bott i djuraffären blir lika snabbt tam som en på 5 veckor som inte bott in sig i affären. Det jag rekomenderar dig är att du köper minst 2 honor då de är flockdjur. Var bara säker på att det är honor båda 2. Är det en bra djuraffär i sig så har de koll på könen och håller hanar och honor skillda åt.

Pisces72
0

Ok tack så mycket för svaren. Då ska jag åka tillbaks till djuraffären och kolla om de små liven är kvar. Jo, honor och hanar bor i separata burar.

Grodan
0

asch då… tycker inte du ska impulshandla, utan prata med flera… kanske träffa lite möss först… har du ens hållt i dem i affären, kollat om de går att hantera och så?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️