Mus iFokus

Mus

Etiketter: köpessäljefterlysningauktioner
Läst 884 ggr
MalinMalin
0

Röda sötnosar till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Härliga röda musbebisar till salu,även i satin.

Finns 2 honor och 6 hanar.

Lugna och charmiga gullungar Skrattande

75 kr/st

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

amaira
0

Bild nr 2 (högra hörnet upptill) musen längst till vänster (den rödaste alltså)  vill jag ha. Hona eller hane? Går det att få upp den till Stockholm på något vis?

MalinMalin
0

Du menar satinen där? Det är en hane:-)

Det brukar ju alltid att lösa transport Skrattande

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

amaira
0

Japp, satinen där. Flört Du har stamtavla, eller hur? Jag vill ha honom.

MalinMalin
0

Du får uppgifterna på honom via PM/Mail,men regga får du göra själv.

Då det fortfarande är så gammalt system med att regga både möss och råttor så räcker inte min tid med till allt det pappersarbetet.

Då bokar jag honom till dig och så letar vi transport till sthlm Skrattande

//Malin

www.r8ttor.se

Pimu
0

Om ni hittar transport innan den 31/1 kanske amaira vill ha min lilla tös (från dig, Malin) hos sig ett tag o ta me henne till Elin sen .. GladOskyldig

amaira
0

Inga problem Pimu.

MalinMalin. Har du någon transportkontakt eller nåt? Inte jag. Har Pimu?

Reggar möss gör inte jag heller. (Utom dem jag ställer ut.) Instämmer med att det är för jobbigt.

Stamtavlorna sköter jag däremot ordentligt.

Jag funderar på att bli reggad uppfödare igen - men då tillkommer allt det där pappersarbetet för varenda liten född mus, och det kan jag vara utan.

whorra
0

Har du någon fin satin hona kvar? Behöver med transport till Stockholm/eskilstuna.

MalinMalin
0

Här har jag tydligen glömt att svara på en del inlägg ser jag Glad

Självklart…Hittar vi transport till sthlm innan den 31/1 så får din tjej hänga på :)

Jag har en del djur bokade till sthlm,och jag hör lite överallt om transport…men vi kan ju hålla ögon och öron öppna för möjligheterSkrattande

Jo..jag har en liten tjej som är satin ,men hon är lite sotad i färgen men attans söt.

Så är det nån som läser tråden så vet något sätt att få lite möss Göteborg - Stockholm och även Stockholm - Göteborg (för jag har hittat ett par sötnosar i sthlms området som jag vill ha hem) så kan ni väl hojta tillSkrattande

//Malin

www.r8ttor.se

whorra
0

Har du något kort på henne?

MalinMalin
0

Röda Satin hanar :

Röd hane:

#9 Honan som vi pratat om:

Röd LH Hona:

Pappa till bebbarna:

//Malin

www.r8ttor.se

MalinMalin
0

Båda dom röda satinpojkarna är nu bokade.

//Malin

www.r8ttor.se

Fairytail
0

Gud vad vackra de är! Kyss

MalinMalin
0

Jag har en ny kull rödisar som har helt otrolig färg,som är efter en röd satinpappa och en argente hona med grym färg.

Bilder kommer under morgondagen Glad

//Malin

www.r8ttor.se

Duracells-Gerbiler
0

Gud vilka fina färger, tyckte om den LH Honan. Nästan att man vill skaffa möss igenTungan ute

MalinMalin
0

Här kommer bilder på ett par stycken ur den nya röda kullen Glad

//Malin

www.r8ttor.se

MalinMalin
0

Kan berätta att dom har en Argente mamma med otrolig färg,och dessa har fått en himla glöd i färgen.

//Malin

www.r8ttor.se