Mus iFokus

Mus

Etikettfotografier
Läst 516 ggr
Asa-N
0

2 tjejer blev en :o(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag när jag skulle få hem de båda musflickorna så visade det sig att den ena hade de hittat död i morse Gråter men siamesehonan fick följa med mig hem. Så nu har jag fått tag i en kompis till henne från KerstinL så hon flyttar hit i morgon, nr 1 i Kerstin's tråd cinnamon tan.

Här kommer i alla fall bild på Quickstep som hon får heta, tösen från Kerstin kommer att få heta Rumba.

Asa-N
0

en bild till :o)

MP160
0

aww, söten! Skrattande

Pimu
0

ååhh .. vilken sötnos .. Tungan ute

.. beklagar .. för den 2:a musen .. Gråter

Asa-N
0

Ja det var riktigt trist :o( men nu fick jag ju snabbt tag i en ny kompis till henne.

Pimu
0

.. men de var juh tur att du fick tag i en ny liten tjej så snart .. Skrattande(skulle ha stått me på #3, men ramlade bort på något vis)

Asa-N
0

Ja nu är det bara timmar kvar innan Quickstep får sin nya kompis Rumba :o)

Quickstep visade sig inte igår men inatt har hon röjt järnet i buren *S*

kent
0

# 6….lugn nu jag drickar mitt morgenkaffe nu sen mata alla djur och därefter fange en viss quickstep….kan vi inte ta en vals istället jag är trött idag Skrattande

Asa-N
0

Hahaha #7 tur du fick kaffe här också :o)

Nu har i alla fall Rumba kommit på plats med Quickstep här och de fann varandra direkt Kyss jag ska fota dem senare idag, nu får de ägna sig åt att bli bekanta med varandra Skrattande

Asa-N
0

Nu har alltså Rumba kommit hit och här är en bild på henne. Så roligt för hon fick fart på Quickstep här också :o)

Asa-N
0

Åh vad dessa båda tjejer är roliga Skrattande Rumba är den tuffare av dem och kommer gärna upp och klättrar på oss medan Quickstep är lite mer försiktig och skrajsen än så länge men vi jobbar på det.

Muszimba
0

Kul att hära att du trivs med de små liven.Skrattande Håll med om att det är mysigt med möss.

Asa-N
0

Blir nog ännu roligare när de blir mer tama :o) men de är söta som socker :o)