Största kostnaden?
Vad anser du är den största kostnaden när det kommer till din mushobby? vad är det som kostar pengar?
Det billigaste har för mig har varit djuren ;)
Nu början så är det terrarium som kostar en hel del.
buren och leksakerna men även maten…. :D

Den största kostnaden är fodret, då är det både torrfoder och grönsaker som jag tänker på. Efter det så är det bottenströet ToaLätt som jag köper säckar á 55 liter av, typ 3-5 stycken men inte så ofta. Det går ca 1-1,5 säck i månaden för mig med ToaLätt, så det blir typ var 3:e månad jag ser till att få hem dem.
Men är man tvungen att gå till veterinären så är det minst 500 varje gång.
Djuren är billigast av allt.
Veterinär och bottenströ är dyrast här. Leksakerna kostar också en del. Lyckas ofta beställa en del kraffs när jag beställer 100L säck alspån.. så att.. å det går en säck på en månad ungefär, älskar att skämma bort dom med mycket strö så dom får gräva sig galna. Maten betalar oftast min kära mor, men kan tänka mig att den kostar en del den med. 
.. mat o bottenmatrial är den stora kostnaden för min del oxå .. vetrinären har jag inte behövt besöka, som tur är ..
peppar peppar, ta i trä
.. mat o bottenmatrial är den stora kostnaden för min del oxå .. vetrinären har jag inte behövt besöka, som tur är ..
peppar peppar, ta i trä
Vetrinären är det som varit dyrast. Över 2000 kr kostade när vi åkte en med en mus. Annars är det mat och bottenmatrial som ska köpas.
Burarna och akvariet har nog varit billigaste. Dyraste var en för 60 kr :) (fast då fick jag bygga till lock till akvariet)
Mvh Stefhanie
Björnbackens Kaniner
www.bjornbackenskaniner.weebly.com
Den största kosnaden måste vara öm man måste åka langt för att få tag på precis dom mössarna man vill ha?
Jag har i dag kört över 40mil för att få tag på precis den ena kaninen jag vill ha..
veterinärkostnader