Två mushonor köpes
Hejsan
Jag söker två unga mushonor som sällskapsdjur. Detta kommer att bli mina första möss men jag läser på allt jag kan och vill gärna ha tips!
Jag kan erbjuda ett rymligt och kärleksfullt hem hos en sann djurvän.
Stockholm innerstad.

Tja, nån snäll svart kan vi väl undvara om du är intresseras. Maila personligt.
Kan lova möss från TantSelma är fina bra möss.. Har två st från henne de är bara så underbara..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Trevlig köpes-annons! Såna gillar jag.
(Tyvärr har jag ingen att sälja just nu.)
Du är välkommen hit, hoppas du stannar kvar bland oss!! 
#4 Stannar gör jag alldeles säkert =D Så glad att jag hittde hit ^^
#3 Tack så jättemycket för tipset!
Om du ännu inte har köpt några möss, har jag faktiskt en eller två tjejer du kan få köpa.
Ska käka fruktost, och fota, så återkommer jag.
Hur gick det?
Hon har köpt två mushonor av mig nu, så vet inte om detta inlägg fortfarande är aktuellt.
Det gick bra;)
Zira och Duchess verkar trivas, de leker, äter, dricker och tvättar varandra. Verkar älska sitt träd att klättra i och gunga i kokosgungan.
#8 Gud va härligt! :D
#8 Det är kul att se hur inläggen utvecklas. 
#9 hur känns det att vara musägare? något speciellt du tänkt på?
Oj, jag har knappt fattat det ännu tror jag ^^
Går och strosar kring dem varje dag, men har inte direkt gjort några försök att få dem tama ännu. Tänkte börja nästa vecka, kanske muta dem med något gott.
Upptäckt att jag har någon konstig fix ang. Vattenflaskan, jag går och oroar mig hela tiden för att den inte ska funka - fast det vet jag ju att den gör, jag kontrollerar den varje dag >_<
Kanske för att jag haft hästar som fått kolik pga at de druckit dåligt.
Förstår det där med vattenflaska faktiskt. Det finns så många dåliga flaskor på marknaden och så få som är riktigt bra.
kan du tipsa om några bra märken?
Jag har bara classic flaskor till mina musar och hittils har dom funkat perfekt sålänge man rengör dom ordenrligt och regelbundet. 
vi har några vattenflasktrådar, varav en med foton o diskussioner… eller var det en artikel?
ska bort en sväng… men leta gärna reda på tråden el artikeln så kan vi fortsätta där…
Har puttat vattenflaskartikeln 
perfa 
TS: Grattis till dina nya möss!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Vad roligt! Möss är så trevliga och intelligenta djur! Lycka till i fortsättningen! :D

Vill gärna se lite bilder på dem.
wow så fina foton… #23 borde va med i februari månadsmustävling (om den inte redan är det… hm…)
#22 jättesött med lite jord på nosen… hihi
#24 Måste man nominera sig själv?
Jord ja, det är en ormbunksmassaker där inne nu >_<
#25 hm… du slänger upp ett foto i tråden… o så är musen på fotot med i tävlingen månadens mus! ditt foto där är en GOD kandidat!!!