Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 392 ggr
gulzebra
0

Burar/transportburar säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har en hög burar och transportburar till salu :)

1: Marsvinsbur, ca 78*42*36 cm (LDH). Grå botten och blått galler, botten är i plåt eller liknande sånt material och blir alltså inte söndertuggat.
Pris 50 kr

2: Hamsterbur, ca 45*28*25 cm (LDH). Grön botten och vitt galler.
Pris 80 kr

3: Som nr 2 men med blå botten, något annorlunda konstruktion. Har ett litet hål i botten som lätt lagas med lim och en plastbit. Har en trasig gallerbit på framsidan, går säkert att svetsa fast om man inte vill dra över lite nät eller ståltråd. Fungerar annars utmärkt som Transportbur till lite större djur som kan ha lite större gallerbredd. Bild kan mailas.
Pris 30 kr

4: Petbox (Exo terra), stl large (37*22*24,5 cm). Fint skick, dock lite bulig i locket efter att en lampa stått lite för nära. Har en termometer fäst på utsidan.
Pris 50 kr

5: Petboxar (Exo terra), stl small (23*15,3*16,5 cm), med handtag. Mycket fint skick, knappt använda alls. Godkända mått för utställning i Svenska Hamsterföreningen. Finns 3 st.
Pris 30 kr/st eller alla 3 för 70 kr.

Allting fås för 250 kr. Kan även tänka mig byte mot akvarium eller terrarium, sprickor är inga problem.

Har även andra burar här hemma, hamsterburar samt fågelburar som passar hamstrar, både galler och duna. Dessa säljs inte då de används, men kan bytas mot akvarium eller terrarium. Maila vid intresse så skickar jag över bilder på de.

Burarna finns i Borlänge, först till kvarn gäller.
Pm:a eller maila mig på gul_zebra@hotmail.com

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

gulzebra
0

Burar nr 1, 4 och 5 är tingade :)

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram