16 månaders hamsteralmanacka
Vill du ha en sådan?
I så fall skall du delta i årets Valentin (Alla hjärtans) fototävling!
Läs mer här: [Fototävling: Valentin 2009](../?ThreadId=7a943cc8-5d28-4e97-b8c0-2b9726068674&mDate=2009-01-29 01:39:43&gid=9e648445-3ba4-4f8d-8faf-3bf52c4d4abb&rcount=11)

:( har inget.. skulle ha gjort de om ja hadde nå djur

Min kamera är värdelös så det blir inga musbilder här. Men jag borde väl få en almanacka i tröstpris, jag har ju iallafall hamstrar.
haha… äh, nåt litet sött foto kan du säkert ordna

Mellan min kameras seghet från själva tryckandet på "ta-kort-knappen" till själva "klicket" och mina muslingars snabbhet så kan du väl få någon bild på nån söt stubbe eller stege möjligtvis.
tålamod, tålamod… och många tryckanden på "ta-kort-knappen"… 

Tålamod är väl den egenskap jag fick minst av kan man säga. Men med lite dubbelhäftande tejp i en tändsticksask och många tryckanden så kanske…..Vet inte hur alla hjärtans dag mässigt det blir dock. Måste vara lättare att köpa en almanacka själv liksom.
du kan bidra för att det är kul om inte annat
jag tänkte nog själv delta, men inte för att jag vill ha almanackan, utan för att det är kul

Då satsar jag på att du vinner almanackan och så postar jag dig min adress istället.
Nej, seriöst jag skulle jättegärna vilja vara med, får jag lånat en kamera så ska jag göra mitt bästa. Vill verkligen ha lite fina kort på töserna.

#10 som tävlingsbidrag? nej tyvärr… det ska vara art mus musculus, dvs mus, och dessutom ska tävlingsbidragen upp i tävlingstråden som är länkad till i #0
MEN HALLÅÅÅÅ!!!
almanackan är ju skitsööööööööööööööööt!!!
och jag har köpt den enkom för denna tävling så ni kan väl vara lite intresserade av att tävla? hur svårt ska det vara lixom? flera av er har hela datorn full med söta musfoton… 
Haha, vilken dag som helst nu ska jag sätta ihop ministuidion tänkte jag. Då blir fotelifota av ska du se 
#13 bra… blir ju personligt sårad annars… 
Tahaaw, fixar en bild, har nåra små ideer på lagret här. 
idag är vilken dag som helst *tycka* 
Haha, du är bra go.
idag äre städa-burar-dag så hinner förmodligen inte, men imorrn eller övermorron blire nog av.
några timmar kvar att tävla

Får jag låna möss så kan jag delta.. :P
visst ta flyget hit bums

#20 men.. du sa ju att tävlingen var slut om några timmar O.o jag tror inte att jag hinner heller :P vart bor di eg grodan?
08
Bim, du kunde lånat mus i vilken djuraffär som helst 

#23 haha kan man verkligen gå in och låna en bara? :O Näjnäj då skulle jag bara bli SÅÅ fäst vid den också! :'(
väluppfostrat folk brukar förståss fråga först…

#25 haha, jamen vem har sagt att jag är väluppfostrad? ;)
jag tror att du är det… du är så försynt å snäll o så

Haha, då känner du mig inte i verkligheten ^^ Mohahahaha!
tsss… lätt å skriva på internet… du är en meeeeeeeeeees… 
slår vad om att du skiter på dig om/när du träffar mig - brukar småbrudar göra

HAH! Visst va! Okej… jag kanskekanskekanske är liiiite blyg i början.. Men när man väl har tryckt på on knappen så slutar jag aldrig prata! Typ.. 
ja vet att du e mammas lilla flicka 

Sluta retas..!
Det kanke är DU som är mammas lilla flicka!
Ha, smaka på den du!
har hon pengar så är jag det, annars inte

#33 Nämen..! Jag skulle nog inte vilja vara din mamma.. Bara ha en dotter när jag har pengar! 

nä, hon vill nog säkert inte de heller

Joodå! Hon är säkert stolt över dig (fast du har gjort sönder folks pälsar! :P) alla mammor är stolta över sina barn.. Tror jag iaf!
Du verkar också så snäll så!
har inte haft sönder tillräckligt med pälsar tyvärr

#37 men visst har du haft sönder iaf en! :D Hoho, jag skr sååå mkt kinte synd om den personen! :D
inte jag!!! jag brukar bara be om pälsprov… päls växer ut igen… vet ej heller vilken råtta å ägare du syftar på då jag inte häckar på r8forum för tillfället 

#39 nemen du HA häckat på råttforum! :D Och där sa du att du hade gjort sönder en päls! :D
patrik sunesson har telefonnr 070… gissa resten

Va? 
precis, gå å snyt dig snorunge 

Ärligt så skulle jag behöva det.. :O Spåtant..
vad blev det för färg?
mitt blev rött…

Asså VAD snackar du om?! xD Mitt snor lr? :D Började du blöda näsblod? Mitt blev genomskinligt! :D
jäss, snorfärgen!!! alltid intressant
färgen på ditt snor säger vem du är
hihi

#47 Hmm, skummigt.. :P Men.. bland är det rött och foooorsar ut! Och ibland är det genomskinligt.. Vem är jag?
hehe