Hylla GRODAN!
För att hon är toppen!
Hon har gjort så mkt så mkt på ifokussidor, och hon har hjälpt så mångamångamånga människor (mig tex)! Du har jagat iväg många troll och skrivit mängder med underbara Artiklar och trådar 
Jag saknar din cräjzynezz och omtänksamhet på Rif! Du borde komma tillbaka dit! Lova att aldrig försvinna helt från iFokus, då skulle det bara bli en tråkig infosajt :P
Glad alla hjärtans dag på dig! 
Jag tycker att det redan borde finnas sånahär trådar… Och om det finns det, så kommer det en till här!

yey jag är med på att hylla vår grodis :D
Go grodan .. Go Grodan .. !!

#1 Jag klarade labyrinten! :D I´m the bäst!
vart är du grodis? Det är ju dig vi hyllar?! ;)

http://news.nationalgeographic.com/news/2006/07/060705-mouse-frog.html (<-länk till bilden, så slå mig inte med copyrightlagen pliz!)

#6 haha underbar bild! :D
Vill gärna vara med att hylla Grodan!! Tack för att du finns för alla rått och mus människor!!
Awwwww, du är så söt Moa! :D
Och ja- GRODAN DU ÄGER!!!!!!!
Massa kramar och pussar till allas vår grod 

#9 Haha, tack desamma :P Och du är dukktig på svänskka okkså! "allas vår grod" xD Hahaha, jag är trött jagveeet!
Ja, men det var meningen förstår du väl din mupp :P
Tack raringar! Precis vad jag behövde på alla hjärtans dag.
Puss på er!

#12 Som sagt, du förtjänar en! :) Haha, söt bild du httade också! :D

Även jag sänder dig en liten hyllning Grodan! 

/Anneli
#1 hur kan utgången vara i bakbenet? det ska ju va i ärslet…!!! 
Jag saknar också grodan på rif :o
Mvh Nathalie
#17 sårri men jag gillar inte tonläget på råttor-ifokus, tror mer på råttfolk irl än på forum…
#18 är inne rätt mycket på rif och läser å har mig, tycker inte att stämningen är särskilt jobbig? frågade om en bur och fick snabba och bra svar, till å med rekomendationer på råttuppfödare i närheten. Fast läste också att det hade varit rätt mycket strul där förut?

Klart som attan att vi ska hylla våran groda :D