vem med till öde ö?
Vilken kändis skulle du ta med dig till en öde ö?
Sean Bean, ingen som helst tvekan om saken!!!
Och inte för att diskutera filosofi precis… 
Thåström, haha! 
/Anneli

Nämen oj vad svårt! Johnny depp kanske.. Eller Bille joe armstrong.. :) Eller Jared leto! Eller..? hmm..
#1 måste googla på snubben… 

Åhh den hetaste av dom alla, Billy Fucking Idol, vem annars…

#4 på vilken snubbis?
gamla gubbar vill hela högen ha… bläh… näe ja ska kolla in nåt lammkött… hehe… äh, funderar på Madonna faktiskt…
fast om man får välja en död skulle det bli Charlie Chaplin - jag är en stor beundrare av honom…
Men jag skulle vilja ha någon som kan ge nåt mer än ett snyggt ansikte liksom. Alltså, nån som tänker lite, och pratar mycket om saker man kan filosofera över jättelänge. Så man får ut nåt av det och inte blir helt kocko där borta, haha.
/Anneli

Kolla in lammkött kan jag göra hela dagarna nästan, jag bor alldeles bredvid ett gymnasium så dessa ungdomar bor och trängs i sina lägenheter här omkring…) Visserligen finns det en del gamla gubbar här också men ingen som Billy Idol,,:)
#9 du som startade detta, skall kändisen leva?
Johnny depp när han va med i Cry baby, annars tar jag med mig Brolle Jr

Gamla gubbar är ju bäst! Och 34 är väl inte så hammalt? ;) och johnny depp är ju också ung… *host*
Om de inte måste vara levande så skulle jag vilja träffa Joe Hill. Det vore intressant.
/Anneli
Annars va ricky nellson snygg som ung. Mumma =)

ELVIS!
haha, näee, men jag är förvånad över att grodan inte har sagt honom! (eller var det nån annan som gillade Elvis? :O)

(jag snor den här till rif)
#16 Sorry, det står ju de på gitarren =P
#18 Ja, så heter han. 
/Anneli
Skulle jag ta med Thåström till en öde ö skulle han förmodligen ha ihjäl mig. För jag har krockat med honom, krockat med hans son, pratat lite "skit" om honom så att han råkade höra, stått ivägen för honom när han skulle köra ut från en parkering, och så… 
/Anneli
#20 Hur lyckas man med det?

#10, Ja det spelar ingen roll, man tar den man vill ha, lammkött, gubbe eller en döing om man känner för det, hihi!! :)
#21 Jag vet inte! Eller de två första grejerna var i Ungdomshuset i Danmark där vi var "bakstage" med honom, hans son, Regina Lund och ja, resten av bandet och folk. Och varje gång jag skulle på toaletten krockade jag med honom och/eller hans lilla son.
Fast strax innan allt det där det stod jag och mina vänner precis bakom ett hörn på ett hus och funderade på hur man skulle bete sig backstage och skämtade om grejer man skulle kunna säga, och då kommer han ju såklart gåendes runt hörnet och flinar.
Att jag stod ivägen för hans bil på parkeringen var bara en jätteslump.
/Anneli
#23 Jaha, jag trodde att du krockade i bil med honom, snackade skit om honom så att han hörde och sedan stod i vägen med bilen på parkeringen =P
#24 Haha, oj. Nä, så var det inte. Det hade varit en smula jobbigare.
/Anneli
Hugh Jackman såklart! Den hetaste mannen på vår jord just nu 
Disa, Hollywood's gerbiluppfödning
Bob Dylan!
/Anneli
#8 hehe, ja fast för mig räcker det om jag vet ATT han går att prata med, dumhet är ju definitivt avtändande.
Just Sean Bean skulle kunna läsa telefonkatalogen för mig och jag skulle sitta som ett litet ljus, den där Yorkshire-dialekten gör vad som helst värt att lyssna på.
Om vi bara pratar personlighet dock, så kanske Jonas Gardell eller Gordon Ramsay. Eller Simone de Beauvoir, som skrev "Det andra könet". Eller nästan vem som helst av mina förfäder, det vore riktigt spännande!
#17 får du inte… grrr 

#28, Det är ju som att lyssna på Anthony Hopkins, han skulle jag nog kunna lyssna på länge, likaså Gerard Butler..:)
#30 Bland svenska röster skulle jag nog säga Per Oscarsson.
Ami James .. såklart ..
Uj… Jag har många egentligen. Flera vänner som är väldigt trevliga att umgås med och som jobbar med något av det som jag strävar mot. Några otroligt underbara människor som har som yrke att stå på scenen och så några artister som jag gillar, t.ex. Carola, Andreas Johnson, Sarah Dawn Finer m.m.
Men vinnaren blir nog: Liz Burch!
Har aldrig träffat henne, en australiensisk skådespelerska, men hennes rollfigur i Doktorn kan komma gör hon helt underbart! Carola har jag redan träffat flera gånger så även om det vore kul att få en MASSA egen tid med Carola känns det som att Liz Burch lockar mer. Vore superkul att lära känna henne och få veta mer om såväl henne som tiden i DKK. Dessutom bör hon ha lärt sig en del under sin tid i serien så skulle man behöva plåstras om kan hon säkert hjälpa till, till en viss gräns förstås. ;)

Jag skulle nog välja Antonio Banderas så man har lite snyggt att titta på och sedan Mikael Persbrant för det cyniska han har i sig.
Jag skulle lätt välja min pojkvänn ^^ Kan inte få nog av han :)
Men om det ska va en kändis så skulle jag ta johnny depp som Jack sparrow ^^ Bara älskar han i pirates of carribean triologin 

#28 Opsii… To late..
#36 Que…?
undrar osså

Jag menar #29 ^^
gaah håller med pimu om Ami james…mums…
Har så många egentligen men får jag bara välja en enda väljer jag ändå Marius (man kan ju inte dumpa honom efter 6 månader som gifta (såklart man kan men jag vill inte :P )
John Lennon! Jag skiter i att han är död, han är bäst ändå <3
Eller så tar jag Jamie Oliver. Man ska ju käka också liksom, och han verkar ha några getter hemma när det kommer till vegetariskt. Och så verkar han så sinnessjukt genomsnäll så det blir liksom skitbra.
Eller så tar jag helt enkelt han den där rödhåriga gubben i CSI Miami. Fast han skulle bli galen till slut, det enda jag vill ha ut av honom är ju att se honom säga något coolt, sätta på brillorna och gå iväg. Hett! :D
Eller så tar jag Brolle Jr, helt enkelt som dregelobjekt, fotoobjekt och för att han också verkar sådär genomsnäll. Jag gillar när folk är snälla ^^ Fast han skulle nog bli galen han med för han skulle bara tvingas att sjunga Watching the stars hela tiden.
Eller varför inte Tom Selleck… Men då måste han föryngra sig själv så han ser ut som han gjorde på 80-talet i Magnum. Och så får han inte ha shorts för då pungsparkar jag honom.
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
#41 Åh, Tom Selleck. Jag var så kär i honom när jag var liten och tittade på Magnum hela tiden. <3
/Anneli
Det är bara att inse, han var sjukt snygg på den tiden! 
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Skulle det inte bli Billy Idol då skulle jag nog kunna tänka mig att ta med Jim Morrisson till en öde ö, rollfiguren Jack Sparrow är ju inte så tokig han heller!! :) Eller varför inte David Cubitt (Lee Scanlon i tv-serien Medium), han är rätt så fräsch han..:)
#41 bara EN av dem!!!
jag har funderat lite o tror Charlie Chaplin skulle bli ett tråkigt sällskap o kanske skulle jag välja någon annan… men vem har jag inte kommit på än… någon jag beundrar och vet är intelligent och givande som människa… hm…

Jack Black skulle nog vara lite rolig.. ;) (fick idén från någon annan ^^)
#45: Jamen jag skrev ju faktiskt eller! ;P
Hmmm det vet i sjutton vem jag skulle släpa med mig….
Åh, jag vet då vem som skulle få följa med mig! Mark Dacascos!
Något okänd fransman. Har faktiskt bara sett honom i den franska filmen Brotherhood of the Wolf som Mani, och föll som en sten. Gillar tystlåtna killar som ändå har lite jävlar annamma i sig 
Mums!
PS. Bild från filmen. Uppsminkad och redo för action… 
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin

Mannen med det vackraste leendet på jorden. Simon Baker.
Hugh Jackman 8)

#32, Jamen Ami kan jag också tänka mig, han är mums han!!