Mus hona bortskänkes
Hej allihopa!
För ganska precis ett halvår sedan blev jag och min syster musägare till två underbara mus-flickor. Tyvärr var vi tvungna att åka till veterinären (den 17/2 -09) och avliva den ena av dem då den hade fått så kallad "snedskalle". Detta var väldigt sorgligt för oss i familjen men även för den honan som är kvar. Vi har därför beslutat att det är bäst att låta lilltjejen komma till en annan familj som redan har några möss.
Vi bortskänker henne då vi anser att det är viktigast att hon kommer till ett bra hem där hon slipper vara så ensam.
Hon är väldigt handtam och vi brukar ta ut henne ur buren 1 - 2 gånger om dagen så hon får vara ute och springa och få kärlek.
Är du osäker men ändå intresserad kan du komma och hälsa på henne innan.
Med vänliga hälsningar Miranda och Tanya
Vart finns hon?
/Anneli
Ja, var finns hon?
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Det är nog flera som kan tänka sig att hjälpa till ifall man får reda på var du bor någonstans.
Jag tycker det är lite synd att ni skall göra er av med eran mus, när ni tycker om henne så mycket. Är ni helt säkra? Kan ni inte skaffa en kompis till henne och behålla henne?
Var lite klantigt av mig att glöma skriva de…
Lilltjejen finns i Stockholm, vid globen.
Och vi har funderat på att skaffa en till men min syster är 12 år och det här var hennes alldeles första husdjur som var helt och hållet hennes och hon blev jätte ledsen när hennes dog. Så vi resterande i familjen tror inte att det är det bästa att köpa in en ny.
Så hoppas på att det finns några stockholmsbor som är intresserade av henne då det jobbigt för oss att se henne. Att ha förlorat sin kompis har tagit hårt på henne och det syns att hon är lite nere då hon spenderar mer tid inne i sitt lilla hus än vad hon gjorde förrut.
Mvh Miranda
Men har ni frågat din syster vad HON vill?
Hon var den första jag förde den här konversationen med och hon tycker att detta tyvärr är det bästa alternativet.
Det verkar vara en tam och snäll mus så det ska väl inte vara några problem att hitta nytt hem till henne. Varifrån kommer hon?
Har hon fått ett nytt hem än?
/Anneli
Jag ska åka över med henne till Mymlan på söndag =)
Åh, vad bra. 
/Anneli