Mia och Klara
Serien Mia och Klara del 4 minut 16.32

Ja det var inte alls kul, men jag tror inte det var musbebisar?! Snarare råttbebisar?!
Är det inte mot L80s rekommendation att mata med levande möss?
Får man/bör man visa det på TV?
jo, de va musbebbs 
Men visar dom när den äter? eller är det bara klippet där hon håller i de i svansen och sen går iväg`? För i så fall spelar dom ju bara på folks ide om att ormar ska äta levande möss .

Men hon klarade ju inte av att mata Meatloaf med dem, utan lämnade tillbaka orm och möss och skaffade en vegansk vandrande pinne istället.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
men hon ger ju inte ormen mössen..
Det jag menar :D
men ormmat i zooaffären är levande musungar… och det budskapet gick ut i tv

Förstår inte det konstiga i det….?
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.
#7 här säljer de enbart död föda som ormmat
Här hade de på zoo i Rimbo vart in en kund o frågat efter orm mat o zoo hade sagt att jag hade möss. Sa nu till dem att jag säljer Inte mina möss/råttor till orm mat.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
#10 men va e de för stil av affären?

haha, jag var tvungen att se mer av detta än. För den här serien har jag missat. Den var hysteriskt rolig.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
hehe gamla karlskogingar^^ alla e så här 

#13: Ohh, då måste jag bara åka till karlskoga, det hör jag det :-)
Audiatur et altera pars
#14 haha ja skoja ju bara ;P
jag är såååååååååå glad att jag inte har tv… 

#15: Meeh, jag som hade hoppats hittat på en rolig stad med en massa tokar där jag platsade in liksom. 

Audiatur et altera pars
#17 nog finns de tokar alltid
men de flesta pratar inte riktigt sådär överdrivet bara^^

#18: Jamen pratet var inte så viktigt. Det var ju tokandet liksom :-) Behöver få träffa fler som är som mig, lite tokig och så där :-)
Audiatur et altera pars
#19 Haha jo då skaru nog komma hit

Haha jag fastnade lite för serien. Vet inte riktigt varför, men sitter och kollar igenom avsnitten nu.
fortfarande glad att jag inte har ngn tv

#13 - Jag har fattat det som att Mia är född och uppvuxen i Kristinehamn!! Har hört sägas att hon pratar Kristinehamnsdialekt. Fast hon kanske har hunnit med Karlskoga också?
Jag har inte sett ett enda avsnitt, men borde kanske försöka pricka in det nån gång…
är inte den där serien väldigt fördummande?

#24: Den är ju rolig ju :-)
Audiatur et altera pars

Den är hemsk men jag måste titta för min kompis dotter spelar dotter till Gulletussan.

Jag älskar det överdrivna. Och henne med ormen, och hon med hunden som är så överdriven så man skäms för att vara hundägare :-)
Audiatur et altera pars
#26 wow, vi är överens om en serie… coolt…