Lååååång TILL SALU tråd
Här kommer lite musisar till salu som igentligen var tilltänkta att få stanna,men då antalet "få stanna djur" blev lite många så får jag välja ut några att skiljas ifrån.
En Choklad hona och hane efter linjerna efter min otroligt storväxta hane.
Jag är nöööjd med dessa bebisar,men jag kan inte spara alla snygga ungar
I samma kull dök det upp en tjej med både annan färg och med bläs ,något det inte visat sig i dom linjerna tidigare,men attans söt är hon iaf
Två Argente honor som är syskon med dom röda killarna som kommer här under.
Dom röda Satin pojkarna :
En Choklad Fox Aby hane:
En Choklad Bandad Aby bärar hane,Stooor:
En Black Fox aby hane :
En söt Dove hane:
En Dove Satin hane:
En Stoor Siames hane:
Ett gäng söta tjejer:
En sockersöt röd hona:
Och till slut en Black tan Satin hona:
Allt ni undrar över om dessa sötnosar så är det bara att skicka ett PM så svarar jag så fort jag kan 
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.
ååh. nu blev jag kär i två möss, en choklad o sen mitten tjejen i "ett gäng söta tjejer".
Vad heter den färgen?

Hon är troligen en röd tjej som blivit mkt sotad 
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.
Uh, jag vart också lite kär måste jag erkänna
chokladtös och sista bilden i "ett gäng söta tjejer", den lilla grå, gah så söta <3
#5 jaha :)
jag har PM:at dig med lite flera frågor ^^
Söta
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Åhh, jag blev så kär i alla! :D Så himla söta! :')
Den stooora hanen fick mitt hjärta. En liten söt tjockis :D awwwsing

Den choklad bandade Abybärar hanen?
Han är en helt underbar hane,han har allt en mus ska ha 
//Malin

Lite uppdatering:
Följande är bokade:
- Röd satin Hane
- Röd satin hona (sotad)
- Den gråtickade honan som är en chinchilla?
//Malin

WOW…söta!!
#8 finns det en möjlighet att få honom till finland tar jag honom gärna..Tyvärr verkar det bökigt att få hit möss….
*dreglar*

Du får sluta ha så fina bebisar Malin ! Både på dina möss och dina råttor ! Annars kommer jag upp till dig i slutet av Juni när jag ska till göteborg å kidnappar allihopa ! ^__^

……*ska sätta lås på alla burar i juni månad*
//Malin
åh kära nån..jag vil så GÄRNA ha!!
Om jag får transportert dom till Värmland..
Jag lägger inn en annons på Transport i fokus..
vilka honor har du kvar?

14# Det kommer du glömma bort tills dess
hehe

Kvar ibland flickorna är:
- Söta tjejen med bläsen
- Argente flickorna
- Den översta tjejen som jag kallar söta flickor
- Den röda tjejen
- Och den Black tan tjejen
//Malin

Hahaha…det har du helt rätt i att det har jag helt glömt tills dess 

//Malin

18# Det är ju bra hehe då får jag en bra ursäkt att komma å hälsa på ^^
Då kan jag ju komma och spana in om du har kommit ihåg det och hunnit hitta hänglås till burarna ^^ haha

Japp,det får du göra 
//Malin

20# Då ringer jag dig när jag kommer till göteborg då ^^ så kan vi komma överens om datum och tid å lite sånt sen 
Om jag får transport till Värmland så vill jag gärna tinga dn röda och blank and tan tjejen..och den översta tjejen..och en argent tjej..
Kära nån..är det INGEN som ska till Värmland??

Japp gör det…så får du komma och pussa på alla små 
Jag kan hålla dom tjejerna nån dag utan handpenning,sedan vill jag nog ha handpenning på dom så jag inte nekar andra som gärna vill ha dom och sedan blir det inget…du förstår säkert
//Malin

Nu finns det inte så många kvar till salu som finns i denna tråden.
Dom som är kvar är följande :
- Choklad Hane
- Röd Satin hane
- Hona med bläsen
- Fox hanarna
//Malin

Alla dessa sötnosar i denna tråden är nu sålda.
//Malin