Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 221 ggr
-mmk-
0

Stormen!!

usch och fy .. nu är jag lite nervös när den här stormen ska komma ,, imorgon bör et av till Mjölby till en utställning (Hund)

så lite skraj är man ju om alt man har läst "håll er inne" och sånt så vi får väl se om det släpper eller om jag kommer ligga vaken inatt och vara rädd för stormen :/ :p

// -mmk-

dreamiz
0

Jag ska ner till Skåne över helgen o kan inte låta bli att undra om tågen kommer gå som de ska???

Muszimba
0

Det är ju att bara hoppas att de går som du vill. Jag tror att det kommer att gå bra då denna storm inte ska vara lika kraftig som Gudrun.FlörtSkrattande

Vattnadal
0

Nu börjar det blåsa till här hemma. Inga löv kvar på någon av mina björkar längre. Skönt att vi hann få upp nät över dammen! Hoppas att det är lite oblåsigare imorrn eller på söndag, så att maken kan kratta ihop alla löv medan jag jobbar eller är på kurs!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Mymlan
0

Här funderar jag på vart det där ovädret tagit vägen.. Kanske den hoppade över detta ställe..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Bellona
0

blåser otrevligt mycket här nere nu. vovven tycker det är riktigt obehagligt. antar att det tar på krafterna att gå i så stark motvind att man snubblar både bakåt och åt sidorna ibland i vindpustarna.

men att sitta inne och titta ut är riktigt mysigt :)

[mjuue]
0

När jag skulle gå ut genom ytterdörren åkte jag rakt in i väggen:O

Det var lite läskigt.. Sen så har det blåsit väldigt mycket här

Mymlan
0

Nu har det börjat blåsa friskt här..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

cosmonita
0

Här i Västerås började det blåsa "mer än vanligt" redan tidigt i eftermiddags. Nu har vinden ökat och jag förstår vad det är för storm man pratar om i nyheterna, även om den inte är så stark här (än?)

Muszimba
0

Vi  har fått surra fast vår parabol mer än vanligt nu i eftermiddags pga stormen. Repet är som en fiolsträng.Skrattande

[Theriss]
0

Jag tror Skåne blir ganska skonat från stormen. Det blåser lite mer men inget överdrivet (än så länge i alla fall).

Elyria
0

Jag slet hela kvällen i går, med att plocka undan grejer ute och bära upp på vinden, tappade upp vatten, såg till att batteriförrådet var fullt och fick alla duscha på kvällen. Och så blåste det inte alls…. Nu tar det i lite grann, men bara som en vanlig höststorm. Kan visserligen bli strömavbrott efter det också men då blir det nog bara kort…

Pratade med Halland vid lunch i dag och där hade det blåst rejält under natten.

Grodan
0

Jag tyckte inte det blåste så mkt, men å andra sidan var jag itne ute så mkt på kvällen… känner mig sjuklig å trött

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Bellona
0

blåsten slutade helt på kvällsidan här. mkt till storm var det inte här.

-mmk-
0

nu har jag kommit hem :)

på väg dit (vi övernattade på ett vandrarhem i boxholm, jättemysigt faktiskt)

iallafall, på väg dit så blåste det jätte jätte mycket, bilen åkte åt sidorna hela tiden så det gäller att hålla stadigt i ratten ;)