Mus flicka önskas
Skulle vilja ha en till Eng typad flicka. De är ju bara för goa.
har tre tjejer i den buren redan som söker en fjärde medlem.
Vet inte riktigt vad jag söker fär färg. Är blå tokig. Gärna satin, tex lr lh. Dock hellst inte agouti, pew eller choklad.
Föredrar stamtavla och reggad. Men inge krav.
Får hellst finnas i västerås omkretsen. Men kan transport fixas så funkar de flesta håll. Känner lite folk som åker runt som kanske kan hjälpa till.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
putt
Engelsktypad blå kan nog bli svårt… men kolla med vibys
Inge krav den ska vara blå. Men det är sjukt fint :-D
jupp håller med… jag föder upp blåa engelsktypade, men säljer inga av de mössen pga sjukdom, så tyvärr
Får hoppas de blir helt friska snart :-P
kanske de redan är, men har inte ett öre att lägga på mer undersökningar just nu… dessutom behöver jag veta om alla andra möss därute har mycoplasma eller inte - då mina har det och ev aldrig kan bli friska från DET!!! (dock allt annat de var sjuka av) - och hur ska JAG kunna veta det då ingen tar prover på sina möss?
jo precis.

Jag tror att de enda mycoplasmafria möss som kan finnas i sverige är såna som direkt kommer från lab utan att ha haft kontakt med andra tammöss. Däremot verkar det ju vara jättestor skillnad i känsligheten.
#9 jupp, ett bra sätt att hålla Rossel stången är ju att se till att sjuka möss isoleras från friska så fort man upptäcker dem