Spelar ni online?
Så kan jag tipsa om denna.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
nej, spelar inte… jag kollar film, lyssnar musik, skriver o bygger templates/hemsidor o fnular

Spel som är i den sorten spelar jag inte. Jag har spel som jag har liggande på datorn som tex Mahjong, hjärter och harpan.
#2 Mah-jong spelar jag gärna.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Jag spelar WoW så mycket att det snart kommer ut ur öronen på mig :D
jag brukar spela på king.se :) roliga online spel!
spelar lite olika .. typ bakar tårtor o mahjong blir de oftast ..
bara för det så hittade jag ett aproligt spel i min arbetslur o undrar om det finns på nätet…
#4 Jag spelar också WoW lite till och från numera… :P Min pojkvän tvingade mig att ge det en ärlig chans! Dock tycker jag inte om att sitta för mycket framför datorn ;D
#7 vad var de för spel ?
Idag .. hittade jag ett roligt spel på "Gamenext" man skulle sköta en bondgård .. he he he
#9 ungefär som tetris minns inte vad den heter just nu
#10 ok .. inte min smak av spel .. 
jag gillar bara irl brädspel typ rappakalja å sånt 
har också varit wow beroende :p
men jag var tvungen att ha en ofrivillig paus på typ två veckor och nu känns det mycket bättre! plus att jag har gjort det mesta som finns att göra, har bara sarth + 3 kvar. så det är lite tråkigt nu.
Wow är ju ett sådant spel du måste komma bort ifrån ibland. Jag hinner absolut med allt jag ska göra även fast jag spelar.
För några år sedan spelade jag mega mega mycket sen fick jag nog. Nu spelar jag ofta men på ett helt annat sätt
jag avundas er nästan… att ni finner intresse i att spela… 
jag avundas er nästan… att ni finner intresse i att spela… 

Jag är en STOLT inbiten GAMER. Har lirat på pc sedan -93 och tv/video/konsol sedan -80-talet.
Online har det varit mest Counter Strike och QUAKE. Nu de senaste åren har jag inte lirat online, endast singel player. Just nu lirar jag Fallout och Far Cry. Väntar på några lir också just nu vid detta tillfälle. Jävlar i min låda vad många spel jag har tuggat igenom =oO Min hobby ;o) Och de säger att filateli är en hobby!? Varför skulle inte pc-lir vara det då *lol*
Happy Gaming!!!
det är ett liv inte en hobby :p
häromdagen visade min kolla bilder från killgängets senaste fotbollspels turnering -de har t.o.m. ordnat vandrings pokal haha.. :p och jag sa att de såg ju jätte töntiga ut!
Varför jaga boll när man kan vara en stor stark Ork med svärd och andra vapen :p och döda drakar, rida på vargar och bygga sin egen rustning.
(fast då kan man ju fråga varför man inte lajvar i stället för att låtsas vid datorn
)
>.< kolla = kollega
föresten så kan man ha katter och råttor och spindlar och ormar och fåglar och apor och grisar som husdjur i wow.. men inte möss :(

Nej, har ett liv, hinner knappt med att titta igenom de sider jag finner intressanta

#21 Det ÄR en livsstil idag! Man måste hänga med den teknologiska utvecklingen vettu ;o)
Vet du hur många gånger jag har fått höra att man inte har ett liv bara för att man lirar spel =oO Grymt tråkigt att den attityden fortfarande finns =o(
Jag har t.ex en killkompis som älskar golf. Han kan dra ut på green fast det åskar och spöregnar. Jag säger inte till honom att skaffa sig ett liv. Det är ju hans passion i livet. Hans hobby =o)
Hoppas du inte nu tar detta på fel sätt ;oP
Ha det gött och trevlig helg på dig =o)
vad är wow?
#23 World of Warcraft
Jag spelar också WoW,haha
ja, men… vad är det för spel typ? skärmdump?
Jag har spelat Lord of the Rings Online sen kort efter release, men har uppehåll nu pga dålig ekonomi. Krävs bra uppkoppling och så är det en månadskostnad. WoW förstår jag mig inte på, grafiken är så gräsligt ful så man vill gråta. Finns bara ett par snygga onlinespel, men det är enbart LotRO som passar min spelstil (hittills iaf).
Skärmdump orkar jag inte ge dig Grodan. Iaf inte just nu. Wow är ett mmorpg spel.
Man rollspelar i en fiktiv värld. Antingen ensam eller i grupp (guild). Allt beror på vad man vill ha ut av spelet. Ska försöka få ett screenshot fårn polaren när han är på en av de sista och värsta bossarna i spelet (just nu) tillsammans med 39 andra galna finnar :D
mmorpg… oki jag förstår
inte…
massive multiplayer online rollplaying game. eller nåt
Jag spelar bara travian, vilket jag gjort lite till och från ett tag 

Mvh Stephanie 

Jag blev medlem där, tack för länken :)
neopets är kul också om man vill spela minispel ;)
Just det ja! Neopets spelar jag också. Hur kunde jag glömma det? 

Mvh Stephanie 

Hihi Neopets… Jag loggar in där varje år i december och plockar adventskalendern.. varför har jag ingen aning om för resten av året är jag inte där ändå =P
Jag spelar Wow. Har provat LOTR och Warhammer men jag har inte fastnat för dem (och tur är väl det för det kostar ju en del att spela dem…)
Ni som spelar wow vilka servrar är ni på?
#37 jag vägrar lägga upp mitt..haha har helt sjukt kasst gear sen jag bytte server och rerollade horde…
Thiah heter jag iaf , på Stormreaver finns jag, :D
;p
Terokkar är en ny server som öppnade precis innan wotlk (inga köer!!! inga fulla instanser!!) . transfers har bara varit öppen i ca en månad. så de flesta där har ju börjat på nytt.
Jag hinner aldrig göra raids så jag har alltid dålig gear =P Vid 70 lyckades jag skaffa full pvpgear genom BG så jag var rätt bra, men nu är de ju värdelösa… haha
#40 jag raidade som fan vid 60 och vid 70 men nu stack maken till sin horde på Stormreaver och där känner jag ju ingen förutom ett gäng galna finnar. Så jag kommer få åka snålskuts på dem vid 80 men urk va långt det är dit…
Och bgs är ju skit :P
Varning för wow termer XD
De flesta konstiga ord och förkortningar står för olika platser dit man går ca 20-40, beroende på vart man går, spelare tillsammans och dödar bossar :P
-------------------------------------------------------------------------
En till i wow gänget här. Har spelat ganska länge, sen hösten -05. Nån gång på våren drog jag ihop ett eget guild och vi raidade som sjutton, tog oss genom halva AQ-40 ungefär. När tbc kom gick det lite trögare och de flesta av oss la ner eller tog en break mitt i ssc ungefär. Kom tillbaka på våren förra året och lirade lite BT, men såg aldrig röken av sunwell.
Nu i TBC har jag tagit det lite lugnare. Spelar inte lika mycket utanför raids, hade nästan alla klasser på 70, men har nu bara en lvl 80 t.ex. Fast att jag är med i ett guild som "låtsas" vara hardcore så blir det inte alls lika ansträngande som att sitta som GM i ett raiding guild…
Sen tbc kom spelar jag Shaman, körde som hunter innan dess. Är resto och trivs utmärkt som healer :) Finns på the Maelstrom och är Alliance. -Zhalei, character sheet (min roll)- Har gjort allt som finns att göra just nu så är lite tråkigt :( Men blir mer tid ute på internet istället!
Var det nån som sa skärmdump? :P
En blandning av screenshots från olika år. Tyvärr gick alla "bra" bilder förlorade en gång när min dator krashade. Jag kör med de lägsta grafikinställningarna. (Tycker för övrigt att wow är mycket snyggare än lotr som föröker se verkligt ut men bara blir plottrigt!)
bild 1
bild 2
bild 3
bild 4
bild 5
bild 7
bild 6
bild 8
Något som jag stör mig massor på är att folk inte kan förstå att man kan ha tider att passa i ett dataspel! T.ex kan jag prata i telefon med min mamma som bara snackar skit, och hon kan inte förstå att jag måste lägga på för att 24 pers sitter och väntar på mig. Hade jag däremot vart påväg till en fotbollsmatch hade hon inte höjt på ögonbrynet ens, och för mig är det precis samma sak! Men dataspel kan alltid vänta….
OJ vad långt det blev! Grattis alla intressesmurfar! :D
edit:
Tearix, såg just att du också kör resto shaman! Vad roligt :) Men sen blir det lite läskigt, guildet jag hade hette nämligen "shadow of infinity"! ("infinity" var redan taget :P ) Underligt hur konstiga sammanträffanden alltid sker!
hehe ja
jag och en kille i samma guild lyckades med ett riktigt konststycke. vi lyckades, utan att prata med varandra, re-rolla horde alts -båda undead, på samma server… samma dag… spela med varandra, och gå med i samma guild.. det gick någon vecka innan vi insåg det :)
Nejnem hallå…!!!!!
Okej ska förklara vissa saker för er…. haha
Jag har gjort alla pre tbc raids och det som Warlock. Nu spelar jag mage och jag är bra som mage förutom i pvp. Och pvp (player versus player) är ändå skit.. :D Shamaner på alliance sidan hade vi inte på den tiden då jag var som mest aktiv. Aq40 är inte så kul som man kan tro ;D
Jag har dock turen som har en karl som är 3e bästa warriorn på servern (ellr va) samt en "bodyguard" som är 5e bästa spelaren på servern samt Gm för den rikaste guilden på servern…
Fram t.o.m bwl var jag warrior, (det roligaste i spelet var nog att tanka ragnaros första gången.. men man får inte den ruschen igen tyvärr…) sen till twins eller nåt i aq40 spelade jag druid. Sen shaman hela tbc men kom inte så långt, gjorde mag, gruul kara så klart och vashj men inte hela tk, inte bt, bara en boss i mh osv. hade många pauser och missade typ hela sunwell.
Sen när min kille började spela köpte jag ett till konto och dualboxade helt enkelt med RAF. En helt ny spelupplevelse. spelade horde emellan på en rp server men guildet disbandade och då tröttnade jag. När den här servern öppnade var min main först en warlock men guildet jag var sugen på behövde fler shamaner. :)
alltså jag anser fortfarande efter 4+ år av wow spelande att pre tbc med bwl, mc och senare aq20+40 var de absolut bästa tiderna. Ingen raid slår BWL eller MC och det var sååååå super fast man var 40 olika människor som spelade.
(sen att jag gifte mig med min gm för epics är en annan historia
)
#42 kul! tack
fina bilder, fint spel… verkar dock ha hög töntighetsvarning 
en skum sak är att jag kan sitta o titta på när någon (som är bra) spelar o bli rätt underhållen faktiskt… samma sak med musik… kan sitta å titta/lyssna länge när någon plonkar… speciellt om det är roliga ljud på datorn… pling o plong…
hehe Töntvarning indeed
#46 hehe. jag dumpade till slut min gm det var därför jag slutade spela då och missade sunwell :p Nu slipper jag iaf alla kommentarer om att "hon bara får det ena och det andra och behandlas annorlunda för att hon är ihop med gm….."
tja… det är ju gjort för att vara beroende framkallande, de ger en en liten bit av kakan… "bekräftelse" i form av "rewards" och titlar… sen vill man bara ha mer och mer det är så de tjänar pengar ;) Man måste spendera ett antal timmar på det i veckan för att komma nån vart; man kan inte döda de största monstren eller få det största vapnet om man inte tex springer runt och dödar mammutar eller plockar blommor resten av tiden :p
och då blir man väl lite insnöad :p men det är verkligen variation på de som spelar. från mogna tolvåringar till larviga 50 åringar som inte kan bete sig och tvärt om. och de största gillena tjänar ju pengar på att spela. eller de får åtminstone betalt…
jag älskar dock ändå spelet trots alla sina "fel". Jag har lärt mig att spela för min egen skull och det tog ju bara 2 år att lära mig det ;)
#51 jag är en hårdrockande dataspels tönt :D
#52 det är en stor målgrupp…