Avundsjuk!
Jag måste bara klaga lite nu känner jag 
Jag blir så avundsjuk på er, främst uppfödarna. Ni som har många burar och många djur! Jag saknar tiden då jag hade en massa hamstrar och gerbiler. Trots att mitt lilla rum var helt fullproppat med burar, så saknar jag pysslandet
Nu finns det bara en stor bur med råttfröknar, och två lite mindre burar med en hamster och två möss.
Vad jag drömmer om ett alldeles eget djurrum!
Kan ni inte fresta mig lite till med bilder på era djurrum? 

Mvh Stephanie 

Jag är avis på dig som har rådisar! Jag vill också ha det. Eller skulle iaf vilja ha möjligheten att ha det. Har verkligen inte platsen (och inte kunskapen heller till 100, visserligen) som skulle behövas. Drömmen är en jättevoljär med några damer. ^^ Råttdrömmen alltså. Fast den lägger jag på hyllan ett tag och tar hand om mina småttingar så länge, de duger så bra så. :)
/Anneli
Då får du kika på mina fröknars voljär i mitt fotoalbum 
Jag kanske ska tillägga att mitt rum halvt är ett djurrum egentligen… Med tanke på att det enda som är riktigt mitt där är 1,5 av de tre garderoberna, samt skrivbordslådorna. Och halvt soffan, men den är införskaffad för att kunna umgås lite bättre med rådisarna när de är lösa
Men det är tomt på burar 

Mvh Stephanie 

Jag har massa burar på min vind, visserligen är dom tomma, men ändå! :D
Jag har en tom bur på mitt rum också, den är för stor för att gå upp genom vindsluckan 
Ja, massa tomma burar har jag också
Har en tom bur utanför ytterdörren också. Fast jag tror jag slängde burbotten till den förut, eftersom den var trasig. Tänkte sälja den annars
Nån som är intresserad av en stor bur utan botten? 

Mvh Stephanie 

#4: Hur stor? 
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Varje gång jag städar burar så är jag avundsjuk på alla som INTE har massa burar. Jag har inget djurrum, jag har en djurlägenhet!
#6 Bildeeeeeer! 

Mvh Stephanie 

min dågg låter mig få sova på soffan ibland… 
#2 Det ska jag göra! 
/Anneli
och ibland får jag även dela säng med iller…