Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 1072 ggr
[Theriss]
0

Massa burar säljes

Jag har massor med burar till salu. Finns parakitburar och små gallerburar. Just nu vet jag inte mått och sånt och har inte bilder heller men jag kommer lägga ut det så småningom… Parakitburarna har jag haft råttor i och i de små burarna har jag haft möss. Finns också ett akvarium på ca 100l som jag haft gerbiler och möss i.

Jag bor utanför Malmö och om nån är intresserad så får man snabbast svar från min mail för jag är inte här så ofta.

/Sophie

[Theriss]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Akvarium ca 100l. Haft möss och nu senast gerbiler i det.

[Theriss]
0

Petboxar i olika storlekar.

[Theriss]
0

En större, låg petbox.

Vissa boxar har blivit lite tuggade på, som denna…

axilur
0

Men jag är så dålig på matte, vad är ca-måtten på akvariumet?

/Anneli

[Theriss]
0

Hm jag har ju inte skrivit ut min mail… haha

sophie_nr1@hotmail.com

[Theriss]
0

Akvariet

Höjd: 39 cm

Längd: 76 cm

Bredd: 36 cm

Snurrii
0

Finns akvariet kvar? :)

[Theriss]
0

Oj snacka om längesen jag uppdaterade mig i den här tråden.. Skäms 

Allt är kvar, har inte orkat engagera mig… Men nu fick jag ett ryck och gick ner i källaren och tog mått på burarna. Bilderna jag har med här är inte bilder på mina burar.
Måtten är ca.

Fågelbur 1: Längd 61, höjd 63, bredd 40

Fågelbur 2: Längd 70, höjd 68, bredd 42
De ser ut som på denna bild

Fågelbur 3: Längd 77, höjd 76, bredd 44. Bottnen är trasig (råttor som gnagt hål)
Ser ut som nåt liknande denna

[Theriss]
0

Burar som mer fungerar som tillfälliga burar:

Låg gallerbur: Längd 51, höjd 30, bredd 36

Välvd fågelbur: Längd på bredaste stället 52, längd botten 46, höjd 45, bredd 30

Pytteliten gallerbur: Längd 40, höjd 41, bredd 29. Denna har två våningar plus bottenplanet, inredningen är av plast. Mössen som bodde i den har tuggat speciellt i hörnen på våningsplanen och fixat fler upp- och nergångar än bara stegarna =P

[Theriss]
0

Gabberburar: Längd 70, höjd 28, bredd 45. Har fyra (ev är en såld). Den enas överdel har blivit "dimmigt", man ser inte så klart genom plasten. 
Burarna ser ut så här

En lite mindre gabber/dunabur: Längd 50. Hittar inte bottnen för tillfället så kan inte mäta resten just nu…
Ser ut som den här fast med en våning också.

[Theriss]
0

Jag ska till Nässjö nu på lördag den 7/3 och kan ta med några burar dit (inte alla). Fågelburarna kan jag dock inte ta med överhuvudtaget.

Grodan
0

det är idag…

varför gör du dig av med så många burar? vad ska dina (framtida) möss bo i? Tungan ute

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️