Den gröna milen.. :)
Vet inte ens om jag har hört talas om den nån gång?
Berätta om den!

Mvh Stephanie 

Hmm, det är ett fängelse..
Och det handlar om den värsta fångarna som har fått dödsstraff och väntar i sina cellar för att bli dödad i den elektriska stolen.
Det finns en jätte stor kille som sitter inne för mord på två små barn som har ''magiska krafter''. Fast han är jätte snäll och oskylig
. Den är jätte bra och annorlunda, det kanske låter töntigt med hans magiska krafter men den är ganska verklig och man lever sig in i filmen. Den är lite sorlig
,men jätte jätte braig. =D Se den den är cool
Alla smilisar är gjorda av Anna
Ja, jag har sett den flera gånger. Bölar varje gång. 
/Anneli

Anna är lite töntig.. Det är henne jag ska se filmen med.. jag gick och bytte byxor så hon fick skriva så länge.. -.-

#3 Ja, den är sorlig! :(
jag har filmen på VHS här… nån som vill köpa?
#6 Jag vill!
Saknar den i min vhs samling! 
för det första heter musen Mr Jingles och inget annat. och för det andra är det en av de bästa filmerna på planeten om ni frågar mig
#7 vad bjuder du? 
nå filmen är bra men inte superbra :D
vi har en annan tråd om filmen… vet inte om jag där skrev vad jag tycker om filmen… framförallt undrar jag varför filmer jag inte får ut något av, som jag anser vara platta eller ha äckliga huvudrollsinnehavare, blir så stora o hyllade…
jo jag tyckte att vi hade haft en annan tråd om detta
nån som orkar söka… ja å thiah är föråldrade slöhögar
jag är en ung slöhög Grodan är en lite mera komposterad slöhög ;) ;) ;) <3(ett hjärta om du nu inte visste det )
tss… du ba ung te det yttre… 
#11: Du har nog dålig smak
Den gröna milen är ju sjuuuukt bra ^^
Annat är det med Rocky- och Rambo-filmerna. Där har vi mästerverk och ändå är det ingen som gillar de ens litegrann! 
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Rocky och Rambo är ju asbra.. dock inte Green mile…suck..
#15 jag ser uppenbarligen ut som om jag är 19 och inte 25…så det så! :D ung både innan och utan… :D hahaha
#17: Word på den första biten, buuuu på den andra
Fast Rocky och Rambo är bättre än den gröna milen dock. Men det beror mest på att Rocky och Rambo är bäst. Den gröna milen kommer som bäst på en femteplats (där Schindler's list och Philadelphia tar 3:e och 4:e-platsen).

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Men vad dum jag är! Jag glömde Svampbob Fyrkant, han har en klar femteplats ju. Således åker gröna milen ner till plats nr 6 :D
Svampbob fyrkant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! För fan raring!!! För fan 
Vadå, han är världens bästa svamp ju! 
Hahah, svampbob! 
/Anneli
#16 nope jag har exklusiv smak
Men exklusivt är dåligt 
det hörs väldigt dåligt nu…
nån som ger ett bud på VHS då… jag är i trängande behov av pengar, tänkte nämligen ställa ut en mus eller två eller femton
#25 Vad vill du ha för den? 
bud betyder att du säger en summa du vill ge… vhs saknar tyvärr värde idag, så en liten slant + porto vill ja väl ha
#27 Vet inte vad portot hamnar på, men jag kan bjuda 20 kr + porto?
härligt! tack för det

#8 Haha, ja så hette den.. :P
Grodan, schyyyyy! Den filmen är ju jättebra! :')