Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 545 ggr
Deco
0

Hanar säljes i norrbotten!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I går kollade vi kön på bebisarna och det är minsann en pojkstark kull! 7 av 9 är hanar. De ynka två honorna stannar hos oss men de 7 hanarna letar nytt hem. 4 veckor gamla i morgon.

Alla är snälla och nyfikna små rackare :)

PM:a eller skriv i tråden vid intresse av mina fina pojkar :)

Evelyn
0

Vore intressant att veta lite mer! :) Vilka färger, hårlag etc. :)

Deco
0

hujja vilka frågor *ler*

Eftersom det här inte alls var planerat har jag inte alls så bra koll på färger och sånt. Men det finns fler bilder på dem för dem som är intresserad där var och en kan kika på färgerna ;)

Kullen var som sagt inte planerad utan vi köpte tre honor från en privatperson och efter ca 2 veckor hördes små pip från buren och där låg de nio små. Pappa till ungarna är troligen en bror till mamman, men ungarna verkar fullt friska och är pigga och allerta. Jag hade alltså inte förberett mig för detta och satt mig in i färger och sånt.

Deco
0

Hoppsan! Det händer vansinnigt mycket på två dagar! Nu har 3 av hanarna blivit honor *s*

Alltså 4 hanar som letar hem… och 5 honor som stannar *fniss*

axilur
0

Hihi, jag känner igen det där. De liksom "byter kön" rätt som det är. Flört

/Anneli

Deco
0

jaa och det är lixom ingen tvekan alls längre! Fatta vad fort de utvecklas! :)

Deco
0

Putt! 4 hanar som "vill" flytta…

Deco
0

putt

amaira
0

#3. Hihi. Du kan ju hoppas på fler könsbyten. Flört Hanar är så svårsålda. Söt liten musling på fotot. Kyss

Deco
0

Jaa uppenbarligen! Inte ett endaste litet intresse! Och de är jättefina! Till och med finare än honorna (om man får säga så). Så synd att ingen verkar vilja ha dem! :(

villhailler
0

jag skulle vilja ha dom men har ingen extra bur till dom .. har två extra men den ena ska jag ha till hanar som ska komma snart .. å den andra blir till om de blir kullar

MP160
0

#10 du är väl medveten om att hanar inte alltid kan gå tillsamans? Och om dom börjar bråka så måste dina hanar då få egna burar? ;o

Deco
0

#10 du bodde väl lite för långt bort också? För annars har jag burar att sälja med om det skulle behövas.

Gäller så klart alla intresserade ;)

Grodan
0

Det verkar vara naturens lag att mushanar är finare än honorna…

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

villhailler
0

ja står över .. sorry att ja inte kunde hjälpa till

Deco
0

#13 Är det så för fler än mig alltså? Jag går och gluttar på dem hela tiden för de är verkligen sååå fina mina pojkar.

I morgon kommer troligtvis en och tittar på en av pojkarna. Håll tummarna för att åtminstone någon får ett nytt fint hem i morgon!! :)

Grodan
0

#15 jajjemänssan

Grodan
0

har du sålt några av dina 7 hanar? varför får vi inte se flera foton på dem?