Knubbig eller dräktig??
Är tacksam för varje åsikt som lämnas.
Hade en tjej som också hade sånna där bulor som man ser tydligt i #4 och misstänkte dräktighet men det kom aldrig nåra ungar och bulorna stannade kvar. Men jag har ingen aning om din lilla tösa är dräktig eller inte, hoppas nån kunnigare kan svara. 
Min mus som jag köpte var dräktig när jag köpte henne från djuraffären. Har du en vår som du kan väga henne med det går bra med en vanlig köksvåg och om hon går upp 1-3g per dag så bör du vara förbred att det kommer några ungar. Om det är några dagar kvar så kan man känna några knölar om man känner på magen.
Det är inte en klassisk dräktighetsmage. Den ser mer ut som om de svalt en boll typ, men det kan ändra sig. Eftersom dräktighetstiden enbart är 19 dagar så lär det ju visa sig snart om de blir några bebbs. Hur länge har du haft henne?
Tack för svar! Hon har bott hos mig 4-5 dagar. Jag får väga henne idag och hålla koll på vikten någon vecka.
.. tiden får utvisa .. 
Håller med Pimu tiden får utvisa..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Söt är hon iaf :D
Var hon dräktig?
Henna betedde sig underligt igår…låg och flämtade och lade sig på sidan och sträckte på sig mycket.
Hon borde få bebisar igår eller idag om det var någon dräktighet. Dom går väl 19 dagar?
Ligga och flämta om sträcka på sig, kan låta lite som värkarbete i mina öron… Håll koll på henne vad som händer…

Mvh Stephanie 

Ja…jag kollar henne från och till.
#20 Håll koll får hon ej ut dem så Måste hon till veterinären.
Hur har det gått?
Inga bebisar.
oki, bara tjock alltså?