Foton på möss
Massor av oranga små sötnosar! Har inte sett några sådanna förut :) Men jag kanske inte är så bevandrad i mössens värld:)

Underbara!!
Ojj precis sådan som jag skulle vilja ha! Både röda och choklad?! Har du någon/några till salu så är jag intresserad!!!!
Trodde aldrig jag skulle se sådana här…Hittade på en polsk uppfödares sida igår …Och tänkte; jaja får väl åka dit då!!
Ja det är choklad också. Har dessvärre inga möss till försäljning, annars skulle du gärna få några. Det är förmodligen också bättre att köpa från en väldokumenterad sällskapslinje, så man får lite koll på hälsa, livslängd och eventuella problem som ex. fetma (det har många av mina röda) och megacolon (vet inte om mina bärare eller ej).

Ja jag förstod att det troligen inte skulle finnas till salu efter vad du skrev i den andra tråden om de bläsade men iallafall: Försöka duger…
Alla möss är nya någon gång….
Men åh, vad fina möss du har MarieB! Jag tycker verkligen du ska sälja några snälla söta godingar till maddemusen och så kanske en söt o snäll krullis till mig! 
Tsst, de där tröttnar man väl inte att titta på!
Sanslöst söta!!
Tack för bilderna. Allihopa!

Ja man avlar liksom inte på dem direkt utan de får ju bo här så jag kan se vad de är för filurer, och sälja vidare gör man inte förrän man sett vad de bär på både i lynne och friskhet….
Du är ju så himla rak och ärlig med dina möss så lurad kan man ju inte bli heller, elller hur??
åååå fiiina :-) Underbara allesammans, grattis till en fin linje!

Min pojkvän blev så förtjust i dem som nästan har ett sträck längs hela ryggen…
Tack allihop 
Grodan, maddemusen, det är svårt att säga nej när ni ber så snällt ;) men just nu kan jag i varje fall inte avvara några möss. Förutom de möss som är på bilderna har jag några till, och de är allt jag har just nu. Några är ungdjur men resten är lite äldre. Jag har så få nu för att jag har inte riktigt haft tid och ork att ha mer, så jag behöver varje individ för att hålla linjen igång plus att illrarna är naturligtvis prioriterade för att få sitt tillskott av möss.
Kanske jag får lite större "produktion" längre fram, men jag vill inte lova något. Finns det verkligen inte tecknade att få tag på någon annanstans? Trodde det var väldigt vanligt? Inte ska man väl behöva åka ända till Polen ;)?

Dina röda satin tecknade finns inte hur som helt skall du veta…Jag har haf JÄTTE svårt att hitta iallafall,tecknade överhuvudtaget som är ok… Så jag väntar och väntar så länge, så kanske jag kan få en inneboende mus från dig…Så fina…Synd att du inte kan avvara någon rent egoistiskt sett ….

Skall även höra mig för mera så kanske jag hittar på närmare håll…

Men shit, vikka fina möss!!!!
VILL HAAA!
Jo, men visst finns det tecknade möss - även röda tecknade. Åkello har massproduktion av dem sedan många år. Men vi vill ju hellre köpa från en person som jobbat på något och har koll på alla egenheter i linjen…
Polen är lika nära som Finland ungefär… går båt från Nynäshamn bland annat…

Jopps och jag har förmånen att min sons flickvän kan flytande polska och vill hänga på så jag får nog ta mig en tripp……
vänta tills jag har lite möss att sälja, de vill gärna ha mina långhår o texels + ev mina siameser

Ja jag kommer inte att åka före jul ,snarare någon månad efter när ekonomin hämtat sig efter jul *flinar*
marie, kan du inte fotografera mera?
den här musen är bara så charmig