lörda kväll
va ska ni göra ikväll/inatt? 
Lata mig
Om jag hinner läsa klart boken till engelskan, annars lär jag få plugga då också 

Mvh Stephanie 

ingen fest?
jag är sugen på fest
Haha, nää. Ingen fest
Men jag sitter och väntar på svar från Nikka - jag vill köpa hennes akvarium! Hoppas på att kunna hämta det idag . jag vill inte vänta!! 

Mvh Stephanie 

Det blir nog bara lugnt ikväll, det finns inget annat att göra..
finns härlig techno fest norr om stani täbytrakten
Vi ska visst ha pokerkväll här hemma :P
ja ska nog skaka fläsket i täby omnejd
Jag ska krångla med nät… Får hem 2 akvarier om några minuter, ska försöka göra nätlock av hönsnät, blir till att försöka pilla ihop två lager så det blir mindre maskor 
Och så ska jag beundra ett stycke sjukt söt musgrabb som också anländer om några minuter! 
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Jamen Täby vet jag ju vart det ligger, jag är ju där ifrån minsann fast det är väldigt mååååååånga år sedan, fast jag har ju min gamla farmor där, och min faster ska visst bo i Täby någonstans. Förr i skolåldern var jag i Täby hos min farmor eller ute i Angarn bos några andra släkingar några veckor varje sommar, det var tider det,, :)
Jag ska titta på melodi festivalen. Har haft släkt här för att jag fyller år på måndag
Jag ska nog festa litegrann, fast vet inte vart och så ännu.
/Anneli

Jag skulle också vilja festa lite men jag har ingen att festa med, min festakompis som jag hade förr finns inte längre så det är inte alls lika roligt längre. Och jag har inte hittat ngn annan som är lika kul att festa ihop med..
jag festar typ alltid ensam… men om ja ska åka långt så brukar jag kunna fylla bilen m folk som hjälper m soppapengar
Ikväll ska man slappna av..ingen fest..ge alla djuren mat och titta på tv..har badat tre katter tiligare och det var arbete nog för i dag
gillade katterna att bada? 
=15 Nej…det gjorde dom inte..men dom blev rena och luktade gott
Är det någon här som vet var man hittar de trådar man bokmärker? 

Mvh Stephanie 

Jag ska ut med vovvarna med en kompis! ;) Jag har just lärt mina vovvar att hoppa upp i famnen när man står upp! Jag är sjukt stolt över dom, det tog ca 5 minuter att lära dom… Båda gjorde det på första försöket! Mian älsklingar.. :')
#17 de finns under Bokmärken - kategori till vänster under Mina inlägg…
Ja, jag hittade sen 

Mvh Stephanie 

tappat sugen å dra på fest… men skulle såååå behöva bra musik o dansa till…

Sitta här en liten stund till ^^ sen ska jag gå upp å göra lite choklad pudding och se fantomen på operan med killarna (pojkråttorna)hade jag tänkt ;)
Har pillat och lagt in musik på min nya mobil hela kvällen. Ska strax fixa lite mumsmat till mössen.
Är själv hemma med pojkvännen och djuren. Så blev att hyra två filmer :)
Har nyss tittat klart på filmen Patrik 1,5. Jätte bra film faktiskt :)
och snart blir det någon rysare.
Sitter här och slappar i soffan
Ska sova nu. Natti natti!

Mvh Stephanie 

#24 vad är patrik 1,5 för film då?
Kollade på Melodifestivalen .. semifinalen .. o sen en komedi på 4:an, Månadens anställda .. var jätte bra .. fast man hade nästan hela facit i hand hur den skulle sluta .. 
Jag sitter och myser med soffan full av råttor. Äter rester av smörgåstårta och häller i mig cola.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Zickan - du kommer inte kunna sova då .. 

åh patrik 1.5 har jag glömt att jag skulle se. yay nu blev kvällen roligare.
Annars har jag jobbat till 11 och kollat på en urdålig film som jag faktiskt ändå skrattade åt, från 80 talet.
#29 sova kan jag göra i graven. hihi..
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Haha Pimu, det var den filmen jag såg på

Jobbade 
Jag blev huggen av en vovve i handen och ryggen igår, kul! Snart ska jag lägga mig på soffan eftersom jag mår illa, och sen ska jag laga till lite tacos.
/Anneli
men usch, varför? blev det blodvite? fick du sy? sjukhus? berätta…
Varför? Svårt att säga. Hunden är 14 år och bestämmer hemma. När jag steg in i lägenheten började hon morra direkt, men jag struntade i henne och gick och satte mig. Sen kom hon fram och bet upp en flik i handen på mig, så det började blöda. Men det räcker med plåster, det är lite rött och irriterat, men jag tror inte det blir värre. Sedan skulle matten och hussen minsann stänga in henne i ett rum istället för att ta itu med att deras hund hugger, och på vägen förbi mig tog hon en tugga av min rygg också. Världens blåmärke och lite blod där med. Hade det inte varit öl inblandat hade jag gjort en Cesar och brottat ner hundkräket, men det var inte läge.
/Anneli

#36 Härlig hund…

Mvh Stephanie 

usch vad jag itne gillar sådana hundar… har visserligen bara träffat två men de va två för mkt

26# Patrik 1,5 Handlar om det homosexuella paret Göran och Sven som ska adoptera ett barn men så säger adoptionsbyrån att det inte finns några länder som accepterar homosexuella adoptivföräldrar för tillfället, sen en dag får dem brev med posten att den ska få adoptera ett svenskt föräldralöst barn som heter Patrik som är 1,5 men det visar sig att det är inte alls en bebis dem ska adoptera utan en 15 åring som har vuxit upp med ganska mycket problem osv, Den är väldigt bra och mycket rolig :D definitivt värd att se ;)
Såhär stod det kort om den
Göran och Sven adopterar
Göran och Sven har blivit godkända för adoption. Problemet är att det saknas givarländer som accepterar homosexuella föräldrar. En dag öppnar sig en möjlighet att få adoptera ett svenskt föräldralöst barn, "Patrik 1,5".
Men när Patrik anländer visar han sig vara någon annan än den de trott. Ett kommatecken har hamnat fel i byråkratin och in kliver en femtonårig homofob med kriminellt förflutet.
Jag gillar inte heller såna hundar. Fan, såret på ryggen sitter liksom på sidan, precis under bh-bandet som går runt magen sas, och jag måste sova på sidan för att kunna sova alls, eftersom diskbråcken gör att jag inte har något val. Och bh'n klämmer ju åt nu också. Mycket olämpligt.
/Anneli
Stabil hund :S
#42 haha
#42 Haha, javisst.
/Anneli
Den här lördagen ska jag jobba…. *snyft* Jobba jobba jobba… det enda jag gör känns det som. fredag, lördag, söndag… jippie vilken helg. Och alla kompisar ska ut medan jag får gå och lägga mig…. haha
Kommer du över och leker hos oss på lördag kväll Grodan?? Har ju fått hem råttisarna då.. ; )
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

#46 Jag vill också komma och leka med råttisar och musisar ;D
#46 jupp… ska klämma musbebbar… wee…

Jag kommer att vara helt själv hela helgen, tänk vad jag ska njuta av min ensamhet. Sonen ska vara hos sin flickvän i Söderhamn hela helgen, det var länge sedan han var borta så länge. Annars har dom varit här i stort sett hela vintern förutom när dom har varit på sina skolor..
Fast jag ska ju titta till dotterns djur för hon ska också vara borta nu i helgen, Men hon bor på gångavstånd så det är lugnt.
Så i morgon ska jag handla hem lite gotta till mig o mina djur & sedan ska vi mysa hela helgen..