Möss till Skåne 1/11?
Vi åker tåg till Skåne (Lund) nu på onsdag 1 november, tillbaka 5 november.
Vet inte hur det skulle gå till, men om någon fixar, så kan vi bära och förmedla å så…
Jag nås på ulrika.flock@dbb.su.se
Vart åker ni ifrån?

Sophie: de bor i Stockholm.
Ok. Ska ni upp igen till Stockholm sen?

Sophie: öppna korkgluggarna och läs tillbaka den 5:e november. Är du så trött idag att du inte kan läsa ordentligt???
hoppas att du inte tar illa upp.
Haha ja jag är extremt trött faktiskt =P Skulle gått och lagt mig för länge sen… 

Känns som jag oxå skulle det, men det bidde inte så.
gash, det är i morgon… varför är ni alltid ute i så GOOOD tid???
aja, om någon i skåne vill ha en liten musis från mig så kanske ullis kan ta med den ner

1 november 2006 onsdag: Från Stockholms central 15:20, framme vid Lunds central 19:32.
5 november 2006 söndag: Från Lunds central 11:28, framme vid Stockholms central 15:40.

Obs, vi har inte våra egna möss med oss, så vi har inte plats i någon djurkupé, men jag antar att man kan ställa en låda där…? Finns det alltid djurkupéer på tågen?

Ja, det finns alltid en djurkupé på varje tåg som går Stockholm-Malmö. Jag har släktingar därnere och åker dit ibland. Om man inte säger något/visar buren på något sätt så brukar det gå bra.

OK. No problem då…..
Jag rår inte för det, men jag gillar att hjälpa till…..så om det är någon som vill skicka upp möss till Stockholm på söndag…. så ring mig på 073-998 63 27, eftersom jag inte kommer att kolla e-mail.

Kastrullis: Jag skickar ett privat meddelande till dig strax, så kolla in att det blinkar ett brev vid din ikon inkorg.
det är underbart att du vill hjälpa till kastrullis, jag önskar bara du var ute i lite mer god tid!

HO!
Jag har inte fattat förrän nu att man kan skriva personliga "mail" här på sidan… Tack Muzimba för den detaljerade "…kolla in att det blinkar ett brev vid din ikon inkorg."
ojdå, då har du väl en massa brev där?