God morgon 1 november 2006
God morgon alla musvänner!
Idag ska
- höst-foto-tävlingen avslutas = vinnare koras
- vinter/jul-foto-tävling starta
Något mer?

God morgon på dig Grodan.
Jag kom upp lite senare än vanligt pga min kille är ledig nu onsdag-söndag. Ska själv iväg idag på en jobbintervjuv i Farsta Centrum.
God morgon, kom precis hem från jobbet, nu ska jag sova och sen får vi se vad som händer under resten av dagen. Här är det snöstorm just nu. Höll på att krocka på hemvägen med sommardäcken.
Spännande att se vem som vinner höstfototävlingen. Så många bra bilder.

Jag ska åka extra tidigt idag, snöstorm här med. Nöjd att vinterdäcken är på! Vet inte om E4:an är så smart att ta, med alla dårar i farten… Fast gamla E4:an har större risk för träd på vägen… Suck! Jag ska ju öppna oxå, så jag måste vara i tid.
Ska frukostera mig och hundar, sen åker jag!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Ta det lugnt Elin och börja bromsa i tid.
Gomorron!
Var på en föreläsning i går kväll, om mångfotingar
. Intressant och kul. Mångfotingar = "tusenfotingar", småkryp alltså, mindre än möss
.
Men jag harr massor med små fötter i mitt musrum också. Ska prata lite extra mycket med alla dessa fötter idag.
Och arbeta lite med mina sommar-foton, i datorn.
Godmorgon!!! 
Den här dagen börjar så bra!!! Första snön har kommit hit:) Och det är snöstorm! Jag tror att det blåser typ 15 m/s - 20 m/s just nu :O
Idag ska jag väl städa och dammsuga mina rum…
Och städa och byta burar.
en till sak jag ska göra
- skicka iväg folder-filerna till tryckeri (måste bestämma mig för ett tryckeri bara)
sedan ska jag toppa håret (om nu frisören blir ledig igen) o åka till Ale o fika lite å ta med en råtthane hem som ska få bli av med svendomen här… hihi 

Godmorgon! I morse fick jag en chock när jag tittade ut. SNÖ!!?? I november? 
Dottern blev iaf glad och fick på sin nya overall och är nu ute och leker i snön. Idag ska jag städa råttburar, samt fota och väga råttor. Och bygga vidare på min hemsida. 
åh, bygger du hemsa… vad kul! jag leker med foton o templates

Ja det är superkul! Nu fuskar jag lite och använder freewebs så jag slipper koda själv men jag är jättenöjd!