Heeelg!
Det är helg!
Äntligen! Någon som ska göra något roligt under helgen?
Själv ska jag på SRS årsmöte imorgon, och på söndag ska jag hem till en vän och beskåda gravidmage innan ungen ploppar ut! 

Mvh Stephanie 

Oh, en mänsklig bebismage?! 
ska åka iväg till ikea och shoppa mig galen imorrn och på söndag morron äre reklamutdelning som vanligt. 
Aa, mänsklig bebismage 

Mvh Stephanie 

åh vad mysigt ^___^

Jag ska jobba imorrn, sen spendera helgen ensam med djuren. Maken åkte till stugan idag, jag kan inte följa efter förrän tisdag efter jobbet.
Roade mig med att handla lite på gamla jobben idag istället. En ny korall, en kamphane, en borneopleco och lite akvarieväxter, en liten söt musbur, en del jox för att få igång äggläggandet på kanarisarna, hundgodis och lite gptt till mig oxå.
Hämtade siamesbebbarna hos grannen. Gillar dem! Ska fota och presentara dem här tänkte jag.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Jag ska faktiskt gå på Grekisk resturang med min chef ikväll (vi är vänner på riktigt ;) ). Maken lämnar jag hemma med sin vinflaska..hahah…
I fredags kollade jag klart på "Being Human" - en serie i 6 avsnitt, men kommer nog fler, om en vampyr, en varulv o ett spöke - och sedan avslutade jag kvällen med att spy ner hela badrummet. Har börjat äta "lite och ofta på regelbundna tider" men det får inte plats riktigt… 
Igår gick jag 2 timmar i snön m Korven i skogen. Skulle fikat m varm choklad o smörgås men mådde så illa så jag hoppade det. Vilade en stund på dan, pussade på mina djur och sen åkte jag t kära underbara vänner o käka middag - tack för underbar middag! - gosa m alla deras djur (snodde med mig ett djur hem… hehe de kommer aldrig upptäcka vilket). Sen hem å ge Korven lite mera mat. Mitt i natten men han klaga inte.
Idag… sov dåligt… vakna 15 gånger på natten… så jag tog mig en rejäl sovmorgon o nu efter promenad & frulle sitter jag här o inser att jag behöver skriva ett GÄNG stamtavlor… blääääääääääääääh