OT Rösta på bdb-tävling =)
hm… röstfiske???

Varför frågetecken? Det är ju rätt uppenbart? =)
golf.ifokus.se
Är det tillåtet att spamma på det här sättet? :S

Är det så kul att vinna en tävling genom att fiska röster på olika sajter man är med i? Är det inte roligare om din bild vinner för att dom som är engagerade och deltar i tävlingen röstar på din bild för att den är bäst?
#2 jag är inte van vid röstfiske på mus-ifokus, så klart jag måste fråga… kanske var det något helt annat du eg ville? 
Nu har jag varit inne och röstat
Dock röstade jag på den bilden jag tyckte var bäst, vilket tyvärr inte var din.

Mvh Stephanie 

#7 men vad taskigt å skriva så… du är medis du ska va snäll

Haha, men min bild är inte bäst =) Men dock är jag jäkligt sugen på systemkameran som man kan vinna 
golf.ifokus.se
det förstår jag… själv skulle jag nog vilja vinna bensin för 5-100 000 kr

Finns det inte någon sådan tävling då? ;)
golf.ifokus.se
vet ej… utan vinstskatt tack! 

Bingolotto? :P (har inte kollat på det på jättelänge, har det fortrafande sånadäringa luckor med bensin i?)
golf.ifokus.se
du skämtar… ska jag behöva skaffa tv å titta på sånt skräp? nääääää… finns säkert något på internet

har du ingen TV? 
golf.ifokus.se
nope
Jag röstade också, men på den bild jag tyckte mest om, inte den här alltså. Och jag är inte medis (inte här iaf) så jag behöver inte vara snäll! 

Grrrr :P Vill du inte bidra till en systemkamera till mig så jag kan ta finare bilder på mina små djur =(
golf.ifokus.se
Mnääh… Du kan ju alltid råna en bank eller nåt… Så kan jag få lite pengar till en bättre kamera jag med :D