Vattnadals presenterar B och C kullarna.
Sista kullen på Vibys Sam, dove kh, stor maffig engelsktypad hane, bra för att vara engelsk i temperament, livslängd. Han flyttade sedan till Häxans.
Mamma till kullarna är Vattnadals Quesadilla, si-ag skh.
Första kullen föddes 08-11-30. Där har jag 3 hanar, behåller troligen bara 1, alla ag kh. Sedan finns det 5 honor, sparar 4, tror jag.
Andra kullen föddes 08-12-28. Där har jag 4 honor kvar, en bl-ag ska sparas, medan 2 agouti och en argente är till salu. Här kommer bildbomb!
Först ut Benjy.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Så lite tjejer. Fotade mest på de äldre systrarna som stat stilla.
B-hanarna är Bennybula, Benjy och Bim.
B-honorna är Bejtedejte och Babbett, ar, Bellona, Beaver och Bleenda, ag.
C-honorna är: Cosmonita och Catteklina, ag, Calista bl-ag och CoraBora ar.
Till salu är Bleenda, Cosmonita, Catteklina och CoraBora.
Först ut Babett, bellona och Beaver.
MVH Elin

Hittar tyvärr inget foto på Sam…
MVH Elin

Hittade ett på min hemsida.
MVH Elin
Oj så många fina möss du annonserar ut nu. 
Någon vill jag nog ha, men vill också se dem irl först. Dock lockar Benjy, eller någon av honorna (agouti), eller möjligtvis Quenelle (i ett annat inlägg), härlig rödfärg på honom.
Det är de som intresserar mig.
Jag räknar stenhårt med att hälsa på på musträffen (?) du har sista helger nu i januari. 

Ojdå, har jag musträff då, det måste jag läsa i kalendern om. Vi ska försöka klämma in stugan, kanske är det då jag är där, så jag måste få återkomma exakt innanh jag lovar.
Intresse av att träffa kanske du har på Vattnadals Amaira oxå, argente banded lh. Syrran heter Axilur och sitter just nu hemma hops Therese och väntar på gbetalning och hämtning av Mymlan. Bröderna är AndreasS och Amazonia.
MVH Elin
Jag blundar ser inget. Fina
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
#12 Nu gör du mig glad. Finns det några likheter i mig och min namne?
Ja sorry bilden är från mitten av 70-talet, då färgerna bajsbrun och senaps gult var mode. 
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
*sötis*
(förutom kläderna) *thi hi*

Åh så vacker Bellona är!
*kär*

#14 Jag ska lägga upp foton på a-kullen oxå, så att vissa får se sina små namnar. Hade shjälv mycket kläder i de färgerna. Minns plychoveraller i brunt och orange!
Jag gillar färgen på de här kullarna, och då menar jag inte för att det är 70-tal, utan för att agoutin är bra. Behåller många för det!
MVH Elin

Jag är nyfiken på Belona. Är hon tillgänglig?
majgadd elin, har du tema nick på mus-ifokus detta alfabet?

Jag har 3 agouti i B-kullen och 2 i c-kullen, alla är mycket lika. Kan inte garantera att jag kan plocka exakt samma som på fotot, dvs Bellona. Tror att det var Bleenda som skulle säljas i första kullen. Ska separera dem fårn de soim ska stanna idag, och kan fota dem och lägga upp alla som ska säljas på eget foto här, så ser du om någon av dem duger. Du vill väl ha rätt mörka agoutin, och de mörkaste kanske inte duger åt mig! Färgen mognar ju med tiden, så de måste vara lite ljusare som små, med rätt röda ton.
MVH Elin

Om du har en tös som påminner lite om Freja (Fotot i mitt senaste inlägg) så vore det trevligt. Jag väntar på dina foton =o)

Ledsen, tiden tog slut idag, misstänker att jag får för stressigt imorrn, då jag ska åka till Alesta på kurs. Sker ett mirakel, kommer foton imorrn, annars på måndag!
Vill du ha någon/några kanske lift går att ordna med någon från musträffen 31/1, eller så följer du med själv!
MVH Elin

Ingen fara. Jag kan vänta.
Tror inte att jag har möjlighet att åka på träffen, men mirakel kan ju hända. Har jag bara sällskap och någon att lifta med så kan det gå =o)
Vi får se!
Annars får väl tösen/erna lifta ner till mig med någon?
Jag har plats i bilen för både möss och människor. 
(men är det snökaos eller iskaos så åker jag inte)

Kan jag åka med dig (om du åker) Amaira så vore det toppen =o)
Jag har allltid velat se Vattnadals möss =oP

VILL HAAAAAAAA give me plzzzzzzzzzzzzzzzz

#25 Hoppåas du kan komma!
#26 Nehejdu, här ges inte bort några möss.
Det har jag inte råd med. Får bara ca hälften av vad jag är van i lön nu, och nästa månad blir nog ännu sämre, innan det vänder igen.
MVH Elin

tängte köpa men men skit i de då ..
#28 Tänkte föreslå jag hade honor men med den tonen till en bra uppfödare av möss får mig att dra öronen bakåt.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

#28 Min flörtande smajlis var med för att visa att jag var lite skämtsam. Om du är seriöst intresserad av att köpa möss av mig, så är du varmt välkommen hit. Såg att du inte har alltför långt hit heller, då jag bor 6 mil norr om Gävle.
Ett tips är att hänga på när det ändå är musträff här i helgen. Det kan vara fler som har möss till salu med, du får träffa några av oss människor här på riktigt och du kommer garanterat att lära dig massor.
Jag är lite förskiktig med att sälja möss till folk jag varken känner på riktigt eller tycker mig ha koll på via smådjursvälden eller forum. Gillar mina möss, och vill således ha lite koll. Träffar gärna folk, eller i alla fall har kontakt via mail eller så först.
MVH Elin

vilken dag i hälgen då .. jag fyller år på lördag

förlåt men jag har fått missfall så jag har varit upp och ned i humöret .. beklagar att jag sa så … :(
majgadd elin, har du tema nicknamn från mus-ifokus detta alfabet?
*repris*

Japp det har jag!
MVH Elin
#34 Har du tagit någon bild på min namne? Är ju nyfiken på om vi är lika varandra.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Vilka söt små möss du har
#33/34 Betyder det att man kan få förköpsrätt på sin namne om det blir någon? 
#37 ha ha! frågan är väl bara vad för mus som blir ens namne… 
#38 Äsch det är strunt samma, det är klart en liten Zamwyn hör hemma här. 
Härligt tema! 

Mvh Stephanie 

#37 Klart man får! Det är ju värsta sättet att lura på folk möss!
MVH Elin
#41 hehe… jag skrev det i #38 men raderade det snabbt eftersom jag inte vill ha fler blåmärken…

Puttar den här med. Grabbarna Benjy och Bim är till salu, vilka honor som finns kvar kan jag reda ut imorrn!
MVH Elin