Grodan, Axilur och Mymlan!
Jag träffar Therese idag, men hon ska inte hem, utan hem till en bekant ikväll efter lajvet. Alltså kan hon bara ta med möss som hämtas upp vid centralen ikväll. Vet inte när lajvet slutar, alltså inte heller exakt tid när hon kommer till Sthlm igen.
Jag tar med siameshonan till Grodan, siameshonorna till Mymlan och Croissant till Axilur. De som hör av sig till mig under dagen att de kan hämta (eller har någon annan som kan hämta) får mössen skickade med henne, de andra tar jag hem igen.
Ring eller skicka sms om ni vill ha mössen till centralen före 18.00 så skickar jag med dem, och ni får ett svar på tid, så fort vi vet vilken tåg hon tar tillbaka. Grodan och Mymlan har mitt nr, Axilur får det via pm.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Kommer för övrigt att lajva medeltid, och då är inte mobilen på, eller ens i min närhet, så svarar jag inte vet ni varför. Lämna meddelande eller smsa då!
MVH Elin
Hmm, jag finner ej ditt telenr, letat bland mailen, enda jag fann var att jag även gett mitt nr till dig. Ringt Axilur pratat in på hennes mobil svar.
Jag hinner ej in till centralen *skulle ha fått veta detta Igår fredag*
Ngn vänlig själ som kan maila mig VD mobilnr?
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Therrans nr har jag men ej VD..
Jag hörde meddelandet nu. Har inte ditt nr kvar, Mymlan, för mobilen är uppdaterad. Jag ska försöka ta mig till centralen, men kan inte lova att jag hinner det.
/Anneli
#4 PM mitt mobilnr till dig..
gräijt detta läste jag nu… hm…
#6 Går det inte att ordna på nåt sätt? När den ändå är i närheten liksom.
/Anneli
Undrar hur det går, har pratat med Therran i telefon samt smsat henne o sagt att Axilur kan plocka upp mina 2 töser.
Jag har också sms:at Therese men inte fått något svar. Hoppas det inte blir mycket senare nu, för jag är lite skraj över att åka till centralen själv en lördagkväll såhär… 
/Anneli
#9 Tänk om man fått vetskap om detta igår fredag. Jag är ingen morgon människa så antingen sover jag vid 7 på morgonen eller så har jag ej hittat sängen vid den tiden men oftast så sover jag. Denna sömntuta kliver upp vid 11.00 - 12.00
#10 Jag hade inte heller läst det här förns jag märkte att du hade ringt mig och lyssnade på telefonsvararen. Synd det.
Det hade varit bra med en back-up ifall det blir för sent för mig att åka dit. Typ någon som bor i Sthlm som kan möta upp henne och ha mössen hos sig tills jag kommer och hämtar dem imorgon… För nu har ju säkert Therese redan mössen, så det går väl inte att blåsa av det heller.
/Anneli
Jag har ej heller ngn backup.. :-(
om ingen hörde av sig till Vattnadal så har hon alltså tagit mössen med hem igen… jag har i a f inte hört av mig till Vattnadal då jag inte kunnat…
#13 Men Therran och VD skulle ju ses igår och då jag bara har Therrans nr så hörde jag av mig till henne.
aijm fråmm mora aj nåvv nåtting
betyder att jag fattar typ ingenting…
var är mössen nu???
#16 Ja du det undrar jag och säkerligen Axilur oxå antar jag.

Therese Fick ändra sina planer och åka hem i alla fall, för att kunna ta hem dem, Axilur skulle hämta dem idag, så får ni lösa det med Axilur sen, tänkte jag.
Postar stamtavlor imorrn (bara betalingen är klar) Mymlan skulle sätta in pengar på kontot, Axilur betalar Therese för hanen, så att hon får något för besväret av mig oxå.
MVH Elin
Ja, jag hämtar mössen idag. Hur ska jag göra med din hona, Grodan? Ska jag ta hem henne eller ska vi mötas när jag är i stan idag?
/Anneli
#19 Antingen så tar vi mina imorgon eller om du vill träffa mig så kan jag ta dem den 27/3 efter det mäklaren kollat lghten. Men jag blir kvar i Märsta till den 29/3.
#19 vi får mötas. just nu ska jag vila händerna, så jag är glad om du kan passa henne ett tag 
#21 Yääs, det ordnar sig. Kul att ses också ju!
/Anneli