Marsbebisen
Nu kör vi igång med nåt nytt - månadens BEBIS! Efter att ha varit lite prat om verkligen bebisar ska få vara med i månadens mus, med tanke på söthetsfaktorn, så har vi nu bestämt oss för att dela på tävlingarna.
Bidrag postas i denna tråd till och med den 25/3!
Reglerna är som följer: Ett bidrag per medlem! Bilden bör vara ca 800*600, är den större kommer den att minskas till dessa mått. För små bilder kan vara svåra att bedöma. Musen på bilden får vara max fem veckor gammal! Syskon får finnas med på bilden - skulle bilden vinna får vi då månadens bebisar. En (1) äldre mus på bilden är tillåtet, så som mamman till kullen till exempel. Vinnaren utses genom en omröstning här på Mus.ifokus. Vinnaren vinner äran. Senare kommer även Årets bebis att röstas fram, då kommer ett pris att delas ut.
Till skillnad från månadens mus, behövs ingen presentation av musen. Här gäller det endast att vara sötast!
Bilderna postas här i tråden fram till den 25/3! Därefter kommer bilderna att läggas upp i en omröstningstråd och det är dags att kora vinnaren!

Mvh Stephanie 

yey vilken bra ide :D
jäss… helt underbar! tråkigt för dem som inte har tillgång till musbebisar bara…
men de får helt enkelt dregla i denna tråd… 
jag tänker dreggla som bara den. Jag hoppas man får gratis torkadreggeldukar i denna tråd
kanske får be stäff lägga till en mening i startinlägget "varning! innan du öppnar denna tråd, lägg en handduk över tangentbordet så att du inte dreglar sönder det!" 
japp låter bra :D
#4 .. ha ha ha ha ..
hmmm .. undrar om jag kommer ha några bäbisar denna månad?
Men Grodan, du har väl en massa gamla bebisbilder kvar du kan tävla med? 
/Anneli
.. hmmm .. va dum jag är .. har juh gamla bäbis bilder .. thi hi
Ja, det klart man kan använda gamla bilder också!
Bara det är ens egna bilder så!

Mvh Stephanie 

#7 kvar?
jag har alltid bebisbilder, men jag är Sajtvärd o det ser inte bra ut om jag deltar i tävlingar
Meeeh… Grodan! Klart du kan vara med och tävla du med
Vinnaren koras ju genom en omröstning! Jag kan nästan garantera att den absolut sötaste bebisen är den som vinner, oavsett vems det är 

Mvh Stephanie 

ja, men det är girigt
Jag tycker absolut att du Grodan oxå ska vara me ..
vilken snacktråd det blev… varför har ingen slängt upp nåt bidrag än?
Jag vet inte! 

Mvh Stephanie 

Åh! Vilka krullbullar! 

Mvh Stephanie 

Åhh, får jag säga att jag tycker att bebisarna Veronica fotat är söta? Jag menar de är ju mina så risken är väl stor att det blir skryt. Men japp, jag tar det. Jag skryter. Mina bebisar tycker jag är söta :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#19 haha… en mus i naveln
jag deltar me denna bebb som inte är död utan sover i min hand
#24 Det fixar jag!
Ursöt bebis!

Mvh Stephanie 

kul att det droppar in lite bäjbis här… 

#16 Åhhh en massa cinnamons på rad 

Vill bara påpeka att den lilla Harry´n är en tjej, så Harriet passar nog bättre.. 
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

En liten Harriet Potter ;), hon är söt med sin lilla blixt på pannan,;)
Vad söta de är.
**MVH Cerrolyn

#37: Underbar bild!!