Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 572 ggr
Stephanie
0

Kvällstråd 24/3

Vad gör ni för något? Tungan ute Det verkar väääldigt dött här, och jag känner mig lite ensam nu Rynkar på näsan Vad har ni haft för er idag?

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

MP160
0

Huhu, jag sitter och tittar tv.. The Mentalist. ;D

niffen
0

Jag fyller år imorgon och jag har fått lite presenter idag, två stycken eldbukssalamandrar   :D
Skitglad är jag… Helt till mig och går och kikar på dom hela tiden, och nu fick jag kramp i kinderna och sträckte ena foten när jag hoppade ner från mitt rum till mamma och dansade vinnardans med värsta smajlet eftersom jag vann ett års medlemsskap i svemus   Cool
Überglad och min födelsedag har inte ens börjat!  :O

MP160
0

#2 Träfligt! Grattis i förskott! Skrattande

kent
0

själv sitter jag och holde på med kullregistreing …21 st inte kul just nu Gråter

Mymlan
0

Själv sitter jag och kikar på tv4+ om kortvuxna personers berättelse.

Men är gruvligt trött, nedstämd..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

mocchino
0

#2 Grattis i förskott! ;D

Sitter och spelar ett jätte tråkigt trädgårdsspel som jag har fastnat för.. haha! :P Ska kolla lite mail och sånt för att sen gå och nanna! Sov typ ingenting i natt så jag är lite halvdöd idag. Och inte nog med det så är jag dunderförskyld. Riktigt super tråkigt!

Och nu ska jag tydligen göra mera välling till sonen.. :P

// Nathalie

blackseagull
0

jag tar kort på mössen. Annars bara tråk. Inget House idag, inget Big Bang Theory =(

Mymlan
0

#7 Inge House??????????????  jag sitter just nu ser på House på tv4

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

blackseagull
0

Jag kollar senaste avsnitten. Inte fyrans. Såd et är uppehåll denna veckan för mig =/

Catta89
0

Jag sitter och kollar på en animé serie, kenichi.. =)
men just nu laddar dt så kollar runt lite bara Tungan ute

Raja
0

Jag sitter mest och väntar på att få dela ut lite massage Tungan ute

Stephanie
0

#6 Vad är det för spel? Tungan ute

mocchino
0

#12 http://molehillempire.com ;P

Man ska odla massa grönsaker och sälja.. Just nu håller jag på och odlar potatis som tar 13 timmar innan den är klar! :O Eller om det var 16 timmar.. haha! :P Tur att tiden går när man ligger och sover.. ;)

// Nathalie

Stephanie
0

Apropå det kom jag på ett annat trädgårdsspel jag spelade förut.. Kul tidsfördriv! Skrattande

mocchino
0

#14 Dela med sig? ;)

// Nathalie

martinc
0

har repat nu på kvällen :)

o så märkte ja att ena ödlan lagt ägg så sen ska ja lägga över de till kläckaren :)

Catta89
0

#6 Jag spelar med ett sånt spel fast på facebook, Farmtown heter det och där ska man odla saker och gå upp i lvl och sånt, tar mellan 1-3 dygn innan sakerna är klara beroende på vad det är Tungan ute

Stephanie
0

#15 Ja, jag funderade på vad det hette, men nu kom jag på - Alice Greenfingers Tungan ute

Sen gillar jag Virtual Villagers-spelen också. Nån som har lust att tipsa om fler, liknande spel?

enbartmalin
0

Jag har hållt 2 kontaktkurser idag(hundar) mellan 5-9…

När jag kom hem bytade jag terarium till pygmémössen, en rymde under flytten så jag fick börja leta, fick tag i den efter många om och men och då bet den sig fast i min tumme och spände käkarna ännu längre in i tummen varannan seckund tills den var i det nya terariet.

Så ny sitter jag halvt död och bara hänger…

Hälsningar Malin

Drawich
0

Grattis niffen! =)

#18 JAg tycker det är roligt med Grimms hachery (inte säker på stavningen) där man föder upp magiska djur och gör utmaningar för att öppna nya ställen och tillslut ska man ta över kungriket

Magic Farm - ladda ner på yahoo så är det gratis  och du kan spela hur mycket du vill.. inget begränsat Det går ut på att plantera växter och sälja blommor och lås upp nya levlar och göra utmaningar.

axilur
0

Om några timmar ska min mormor begravas. Är sjukt nervös faktiskt. Sitter och fnissar hela tiden. Men det går nog bra.

/Anneli

Stephanie
0

#21 Vad tragiskt att du sitter och fnissar Tungan ute

axilur
0

#22 Jag vet, men jag gör det när jag är nervös. Fryser och fnissar, haha.

/Anneli