Dagen idag
Vad har ni gjort idag?
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Jag har varit i skolan, gjort klart engelskan inför presentationen imorgon, varit på psykologilektion och sedan jobbat mellan 17-21
Nu är det dags att äta middag och sedan hoppa i säng!

Mvh Stephanie 

Fick ett "mindre roligt" telefonsamtal av min dotters skolfröken idag, då hon "andan i halsen" talar om att .. min dotter ligger på golvet o tar sig om magen o att hon (fröken) misstänker att de är blindtarmen .. 
.. men som tur var, var de inte de ..
.. fel sida, hon hade ont i vänster sida, som senare flyttades ut i hela magen o så slutligen efter ett par timmar till var de nästan över ..
hon fyller 12 imorgon, så .. de är nog bara .. att hon börjar bli stor .. 
Jag har varit ut och letat grenar till djuren, datorat, stirrat på dumburken, var ut med kaninerna en sväng och så tvättat. Inte så mycket mer än så, skulle ha ledsagning egentligen men så kom den månatliga magonten så jag ställde in och har tagit det lugnt :P
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
#3 Haha, månatliga magonten… Välkommen till klubben! 

Mvh Stephanie 

Tack tack, lite sent påtänkt dock för medlem har jag varit i rätt många år nu ;P
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Haha, jag tänkte mer den månatliga klubben 

Mvh Stephanie 

Jahaaa x'D Tänkte inte fullt så långt :P
falu röfärg i byssan…
alla barnen har vita byxor, alla utom Linda för hon har ingen binda
hehe
Åh nej… Jag trodde Linde var en binda… 

kan du läsa?
Haha, ni är ju inte kloka.
Jag har inte gjort något idag. Elle jo, lite. Jag vaknade hos killen typ 11.30!
(Han puttar ur mig ur sängen så jag vaknar ju hela tiden! Funderar på att tejpa fast honom på hans sida av sängen med silvertejp) Sen mötte jag mamma i centrum och åt lunch med henne. Fastnade lite där, och nu sitter jag här hemma med rastlösa katter runt om mig och vet inte riktigt vad jag ska göra. Slappa förmodar jag. Orkar inte diska.
/Anneli
jobbat, skuttat i snön - mulade dåggen så han blev helt vit… hihi - , skuttat t musik… tänkte åka t tyresö en sväng men nu är jag nog fast här m musik o djur o så
#10: Nä, jag är analfabet 
-fabet… hehe

Igår var jag ute och sprang(!!!) med daghunden. Hon är rätt lat och är aldrig riktigt nöjd med vädret i vanliga fall, men igår när vi kom ut och hon såg att det var massa snö på marken blev hon som en valp. Så jag gick till rastgården där hon annars är astråkig. Men den här gången var det fart i henne, så jag passade på att få henne att springa så mycket som möjligt, så jag skuttade för glatta livet jag med. Lovar att jag också såg ut som en hund. Hon betedde sig precis som om hon lekte med en annan vovve. Tur det, att man duger som lekkamrat ibland.
Sen spontanåkte jag till hufvudstaden och knallade runt på Hornstull och tog en öl på en trevlig bar med trevligt sällskap.
Och nu orkar jag inte röra mig en millimeter. 
/Anneli
Idag vart jag bjuden på mat Portugisisk mat så jag och hunden ska göra resa till Husby, vi har det så bra blir hämtade. Måste bara bada jätte skitig hund innan vi åker. Liten långhårig hund i tö väder de är som en svamp allt skit fastnar.

Jag sitter på skolans dator ocfh ska plugga spanka.. men det orkar jag inte!!! 
#18 oh… kör man med spanking i skolan idag… wow
#19 Började oxå fundera på om de lär ut sådant i skolan idag..
Jag har varit ute med hunden i skogen och övat lite olika saker med henne. Hon blir bara duktigare och duktigare *stolt*
Och så har jag duschat… och ätit… kul va =P Kollar in lägenheter som finns till salu gör jag också.

#19 haha asså vi har suttit vid datorn två gånger på spanskan hela 2008 och 2009 :P
Jag kom hem idag, orkade ej åka hem igår men åkte till lghten i Märsta så har spenderat min dag i Märsta.
Idag så är barnen här, jag kokar kyckling *ung tupp* hade även planer på göra korv stroganoff men vet ej om jag orkar göra det idag. Fixar mat så jag bara har färdigt ta fram ur frysen..
Städar lite så gott det går..
Nyligen kommit hem från jobbet. Helt död. Har feber, snorar och börjat hosta på det. Troligen var det 5km cykel turen från tåget och hem som satte igång hostan. Hoppas på att den försvinner snart.
Hade en mysig timme i garaget och på tomten med belgiska jätten. Sedan hamnade jag i soffan och sitter här ännu. Kommer inte orka så mycket mer i dag.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#25 .. du får dricka vitlöks-te .. de hjälper .. men inte så gott
Kommit hem från jobbet, har haft intro, för 2 nya tjejer som ska jobba extra hos samma brukare som jag .. (är personlig assistent)
Haha.. den ende sak jag verkligen är farligt allergisk emot är just vitlök ;-)
Det är sjukt gott. men vissa gånger kan jag nästan hamna i koma liknande tillstånd. Länge sedan det blev nått värre än yrsel och dålig mage. Men försöker vara duktig och låta bli.
Åt tatziki för nått år sedan när jag var ensam hemma och föräldrarna på stugan. Blev direkt yr så jag lade mig i sängen. Sedan låg jag fast i sängen i två dagar utan mat och vatten. Kunde inte ta mig upp. Hade jag kunnat hade jag ringt till lassis. Men efter 2 dygns svettande, in och ut ur medvetslöshet så började det lagom gå över tills mina föräldrar kom hem igen.
I plugget när jag gick hotell och restaurang så fick jag skippa halva dagen om det var vitlök på menyn som jag skulle servera eller laga i restaurangen. Räcker med lukten för att jag skulle bli svimfärdig. nu mår jag ibland lite illa men ännu sluppit något värre.
det bästa vid sjukdom är att sova varmt och mycket. men jag gillar whisky med honung. funkar bra mot halsen :-D
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Idag gör jag korv stroganoff 2400 gram korv. Tur det är så enkelt och går snabbt att göra. Men känns skönt att ha mat i frysen bara och ta fram.. Ska svänga ihop lite fisk oxå lite längre fram..
Jag är så sugen på Billyspizza…
/Anneli

Om vi ska fortsätta på mattemat så har vi ätit potatis, vitkålsstuvning, kokta rödbetor och rivna morötter. Mina barn är köttätare (men inte jag) och har fått lite skinkschnitsel till det.

Jag har bara varit glad idag för att vår dator har börjat funka igen! Tjohooo!
Den har varit död i ca en vecka… Och det var JAG som fixadwe vrusen dersutom…