uppfödare göteborg?
Nån som vet nån i Göteborgs området som föder upp möss?
Trode först att de skulle finnas flera stycken,men har faktist inte hittat nån=/
Jag letar ingen direkt färg,utan vill bara ha snälla tam möss.
Hade natal möss innan,som jag aldrig kommer att skaffa igen då dem inte gick att få tama även fall jag höll på med dem dagligen i 3 månader.
Så om nån vet fall de finns nån här eller som kanske ska ner hitåt?
Jag ska upp till Dalarna till jul(Avesta)….har för mej att de finns nån som kalla sig morakullen någonting…;D..
Mvh/Emma
Morakullan´s heter min uppfödning, men jag bor i Stockholm. Min uppfödning heter Morakullan´s för att jag är född i Mora och för att mina första avelsmöss inhandlades på Mora zoo.

Jasså det är du som har den uppfödningen*rodnar*trode inte det var du,men okej,vad synd att du bor så långt bort/:…men du vet ingen annan här i närheten ?

Närmsta jag kan tänka mig är Fairytail.s, de bor visserligen i Lund/Malmö-området i Skåne och Legend i Helsingborg. Annars inte någon annan än de hhär i Stockholmsområdet som är uppfödare som är närmst.

Om du åker öster om Vänern på väg till Dalarna så har vi agoutisar till salu. Vi bor söder om Kristinehamn.

okej båda är tyvärr för långt för mig/:..men tack endå.
Om ni kommer på nån annan så såg gärna till.
mvh/Emma
Annars kan man ju alltid annonsera om transporthjälp. Det är inte helt omöjligt, finns många snälla och hjälpsamma människor