Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 1154 ggr
MalinMalin
0

Himla Snygga Engelsktypade Siameser

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har några snygga Engelsktypade Siameser kvar till salu.

• Seal Point Siames KH
  • Blue Point Siames KH
  • Seal point Siames KH Satin
  • Blue Point Siames KH Satin

Dom är efter mina Importerade engelsktypade KH Siameser.

100 kr/st

Här kommer lite bilder:

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

Mymlan
0

Väldigt fina..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

MalinMalin
0

Puttar upp,finns fortfarande både siames honor och hanar kvar till salu!

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

Drawich
0

Jag kanske kan fixa tranport mellan gbg och jkg.. Vilka honor finns kvar och hur är dom i tempramentet? När är dom leveransklara i sånna fall?

MalinMalin
0

Jag har 4 honor kvar som är mellan 6-8 veckor…och sedan har jag en kull som är 14 dagar med.

Tyvärr har jag just nu inga enskilda bilder på dom för jag haft så himla mkt att göra,men jag ska ta mig i kragen och fota en massa fina möss jag har till saluGlad

Och dom är jättetrevliga i tempramentet Glad

//Malin

www.r8ttor.se

Drawich
0

Okay så dom 4 honorna är leverandklara eller vid vilken ålder släppar du dom?

Funderade även på den choklad abesinier flickan du har på din hemsida.. Är hon kvar och hur är hon?

MalinMalin
0

Jo…dom är leveransklara.

Tyvärr är den honan såld till en uppfödare i Danmark(ska plocka bort henne ifrån hemsidan),men jag ska ta mig en koll och se om jag har nån annan snygg abyhona att sälja,eller är det just den färgen som intresserade dig?

//Malin

www.r8ttor.se

Drawich
0

Jo titta gärna efter =)

Drawich
0

Finns det siameser i satin kvar med?

MalinMalin
0

Jo…jag har nog en hona och en hane kvar i satin.

//Malin

www.r8ttor.se

Drawich
0

Okay.. En lite okunnig fråga kanske men när färgar en siames ut sig helt? Dom föds ju utan siamesteckningen och sen kommer den fram..

MalinMalin
0

Ja,dom är först beiga vissa nästan mot det bruna hållet(desto mörkare som små,desto bättre pointar tycker jag)

Dom tar olika tid på sig innan dom är klara,vissa enda upp till 6 månaders ålder.

//Malin

www.r8ttor.se

Drawich
0

Oj Det var länge! Hade gissat på halva tiden ungefär..

Finns det någon speciell sak i buren som den siameskullen tycker mycket om eller är det väldigt inviduellt?

Hela kullen som mina 3 systrar kommer ifrån var galna i sitt lösa metallhjul och alla hängde på och en fick springa och stjutsa på alla andra som hängde sig fast.. Hade ett plasthjul i början men det var inte godkänt utan det skulle vara metall och det var bara Macke som gick med på att springa i plasthjulet..

MalinMalin
0

Jag använder inte hjul till mina möss för jag tycker dom kan skada sig så mkt på hjul,finns så mkt annat kul man kan ge dom att roa sig med än det Glad

//Malin

www.r8ttor.se

Drawich
0

Okay härligt det =)

När tror du att du kan få upp bilder på flickorna?

MalinMalin
0

Jag hoppas under morgondagen Glad

//Malin

www.r8ttor.se

MalinMalin
0

Är det bara satinhona du är intresserad av?För nu har jag fått en tjej ifrån Norge som vill ha en satin siameshona.

//Malin

www.r8ttor.se

Drawich
0

Jag är ju mest intreserad utav henne men du hade en ny kull på två veckor med? är det satin i dom siameserna med? Tiden börjar rinna ut för den transporten jag funderade på.. Den åker på Onsdag denna veckan och jag har inte så bråttom med mössen på det sättet..

Vill gärna ha två honor som kan bo ihop i karatänen med gärna abesinier satin och siames satin så jag kanske kan kolla på kull numemr två isåfall?

enandrachans
0

Jag är intresserad av en satin siames i framtiden. Det är bara transporten som är lite krånglig. Jag har också siameskatter och älskar deras maskningar! Och så har jag gerbiler med maskningar med, underbart vackra! Jag har önskat många ggr att det skulle finnas hundar med de färgerna, då hade jag defintivt haft dem också Skrattande

[Thiah]
0

wow va snygga dom är malin. Synd att jag är totalt uttråkad på siames  efter alla mina 4 damer ;)

Grodan
0

det är marsvinsutställning i GBG i helgen o många grismänniskor åker runt en del… *tipsar om transporthjälp*

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

MalinMalin
0

Jag ska försöka fota en hel del möss imorgon och lägga ut om det är nån som raggar tag i transporthjälp till helgen så kan jag gärna köra in till Göteborg och möta upp.

//Malin

www.r8ttor.se

Drawich
0

Okay härligt =)

Drawich
0

Hej! Vill inte stressa dig eller vara tjatig men jag börjar bli väldigt nyfiken på hur muslingarna ser ut.. När tror du att du hinner och orkar?

MalinMalin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer bild på två siamestjejer som finns kvar,en satin och en "vanlig".

//Malin

www.r8ttor.se

Drawich
0

Finns satintösen fortfarande kvar?

MalinMalin
0

Japp..Hon är kvar:-)

//Malin

www.r8ttor.se

Drawich
0

Okay hade du några Abessinier till salu med eller?

Dom var jätte vackra! är det chocklad siameser eller? påminner lite om chocklad färgen tycker jag =p

MalinMalin
0

Dom blir mörkare i pointarna hela tiden,sedan bleker blixten med tyvärr.

Ja,jag har abysar oxå…men det glömde jag av att fota när jag höll på,det var bara flickor du var intresserad av?

//Malin

www.r8ttor.se

Drawich
0

Jo bara flickor än så länge iallafall.. Har ett stort terrarie till dom nu och ett litet till karantän så ifall det blir hanar så får dom bli när honorna är installerade och trivs i flocken =)

Har hamsterburar med men vill inte riskera att dom smiter igenom gallret som Macke gjorde medan jag rengjorde hjulet =/