Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 676 ggr
Evelyn
0

Köpes i Sthlm!

Hej!

Kommer att göra en resa ner till hufvudstaden mellan 15-17 april. Tänkte därför höra om ni 08or har några prylar till övers som ni skulle kunna tänka er att bli av med då? Skrattande Är intresserad av ALLT. Burar, tillbehör.. kanske också någon liten mus? Skrattande (är dock endast intresserad av eng kh svart och blå med/utan tan)

Skriv och berätta vad ni har och vad ni vill ha i betalning så får vi se!

Stephanie
0

Jag har en del burar jag tänkte leta nya hem åt Tungan ute Främst gallerburar, men även två dunaburar. Har också några transportburar från mus- till råttstorlek. Ska se om jag kan ta lite kort…

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Mymlan
0

Har tan/fox mus honor att sälja..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Evelyn
0

#1 Låter jättebra! Skrattande Ordna med bilder och säg ett pris!

#2 Vilka färger? Och vad har de bakom sig?

Mymlan
0

#3 Viby och Lisaisa *medlem här på ifokus*  Pappan är från henne, fick aldrig ngn stamtavla på Imrus. Choklad fox + tan, Black, blå tror jag det oxå finnes *har från 2 Viby honor. Viby´s Zea och Viby´s Dakota.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Evelyn
0

# Är som jag skrev ovan intresserad av blå och svart eng kh med/utan tan. Måste dock veta vad det finns för färger bakom dessa :)

Börjar närma sig nu, fler som har prylar de vill bli av med? Kommer också att resa ner den 6e eller 7e april med jobbet och kan ta med mig något hem då också :)

Evelyn
0

Putt!

Blir nästa måndag jag reser ner, den 6e. Tåget hem går 18.30 från Sthlm C :) Sedan kommer jag också ner 15-17 april (mån-fre). Hojta om ni har något till övers! Skrattande