Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 1047 ggr
Elma_vip
0

Hanmöss, 4 st

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Pga allergi säljer jag nu mina 4 hanmöss, de är ca ½ år gamla, vita till färgen. Köpta på Zoo här i Lidköping i December 08. Halvtama, har aldrig bitits. Alla fyra går bra ihop nu, kan dock inte garantera att de alltid kommer gå att ha ihop, eftersom det är hanar.

Med mössen följer det med en bur och inredning, har även flera burar till salu ifall det finns intresse. Kan maila fler bilder vid intresse.
Hämtas i Lidköping eller så kan jag tänka mig att köra dom till dig, om du står för bensinkostnaden.

Endast seriösa behöver höra av sig, är noga med vart dom hamnar. Lägg ett bud.

0708435276

Elma_vip@hotmail.com

Maila eller ring vid intresse.

Mvh Diana

Grodan
0

Hm… hur tänkte du när du köpte 4 st hanar från zoo? Bara nyfiken sådär i största allmänhet! Skrattande

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Elma_vip
0

Jadu, jag tänkte inte så mkt. Skulle egntligen inte ens haft hanar. Men gick in där & kikade lite, och de hade bara hanmöss. Tänkte först strunta i det och vänta tills de fått in honor, men så sa hon som jobbade där att de skulle gå till ormmat, och då kunde jag inte låta bli, :P

Köpte två av dom först, men vände när jag kom ut till bilen och köpte de andra två med, :P

Grodan
0

Aj, vilket dumt försäljningsknep av henne… Det borde vara olagligt att säga så - kan ju tolkas som hot, hot om avlivning… något jag själv fick på nosen av då jag råkade säga en gång när jag ville bli av med några möss o gör inte om det igen- folk ska inte köpa möss av den anledningen!

Hoppas verkligen du hittar hem till dem!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Elma_vip
0

Ja det är riktigt dåligt, fast de vet väl att de får sålt på dom då. =(

Jag hoppas också jag hittar hem till dom, men gör jag inte det så får dom stanna. Jag känner av lukten lite av dom då de luktar väldigt starkt faktiskt. Men hellre att jag nyser lite än att de kommer till dåliga hem. =)

[Frida1761]
0

:D Söt den var!!