Varning för Scam pm.
Fick nyss et pm från en helt okänd person som skriver så här:
"Hello. my name is xxxx,i am a female, i saw your profile today in this site then i feel like droping this massage to you, please i will like to know more about you and if you can send an email to my mail address i will give you my picture because i have something important which i will like to share in common with you if only you can give me your interest. please dont think otherwise just mail me when i explain to you,you will understand me. Here is my email address (xxxx@yahoo.com) Thanks and God bless xxxx. PLEASE CONTACT ME HERE (xxxx@yahoo.com) Hej. Mitt namn är Miss xxxx, jag är en kvinna, jag såg din profil i dag på denna webbplats så känner jag mig som droping denna massage till dig jag kommer att vilja veta mer om dig och om du kan skicka ett mail till min e-post adress Jag skall ge er min bild eftersom jag har något viktigt som jag kommer att vilja dela på gemensamma med dig om du bara kan ge mig ditt intresse. behaga dont tror annars bara mail mig när jag förklara för er, ni förstår mig. Här är min e-postadress (xxxx@yahoo.com) Tack och Gud välsigne xxx. Kontakta mig HÄR (xxxx@yahoo.com)"
Googlade lite och det här är ännu en av de där scammen där man påstår att dom vill överföra enorma summor pengar till dig, du måste bara betala "en liten summa först"
Ville bara skicka ut en varning så ingen går på det, har xxxat personens namn och email men ni som fått pmen känner nog igen det ändå.

tack för varningen … hatar sådana människor