Hejsan!
Ojojoj, jag har inte vart inloggad på iFokus på flera månader… Dåligt av mig! Sen kanske det inte är någon som minns mig heller, hehe. Men förut hette jag "soffiz"
Jag hade ju två möss förut, varav en (Jasper) dog för ca ett år sen och den andra (Jerry) dog i förrgår… De levde ett långt och lyckligt liv
. Jerry blev supergammal, han levde övertid liksom, det var ju kul! Som tur var dog båda i min hand och det känns jätte bra för mig, de fick spendera sin sista tid med mig.
Det känns så sorgligt att inte ha några möss kvar… Har inte planerat att köpa några fler heller då jag går ettan i gymnasiet och har jätte mycket plugg. Men jag kommer tänka tillbaka på tiden då jag hade mina små pojkar… Får underbara minnen när jag tänker och ser bilder på dem. Får en liten klump i halsen också
. Och vem vet, jag kanske skaffar fler möss i framtiden. Då kommer självklart mus.ifokus vara den sidan jag besöker mest!
Nu får alla ha det så bra med de sötaste och mest underbara djuren i hela världen! Tack för mig!
Hihi, vilka fina killar du hade. Vart kom de ifrån?
Du är självklart välkommen att besöka sidan även fast du inte har möss också! 
/Anneli
Alla vänliga själar välkommas :D

#1 Visst är de
! Jasper har jag köpt av "lisaisa" som hon heter här på mus.ifokus och Jerry har jag köpt av uppfödaren Lena Tysk som bor i mina hemtrakter Sollentuna, Viby
.
Tack så mycket!
Jag tyckte väl att han såg ut som en Vibymus.
Bodde de tillsammans när de båda levde?
/Anneli

#4 Jasså?
Nej tyvärr… I början kunde de vara med varandra men sen började de bråka väldigt mycket, så jag fick ha dem i separerade burar.
kul att se dig igen soffis

#6 Detsamma, Grodan!