Mus iFokus

Mus

Etiketter: köpessäljefterlysningauktioner
Läst 414 ggr
Grodan
0

Mice for sale | Möss till salu

ENG: Morakullan´s mousery got some mice for sale. They have the bakteria mycoplasma pulmonis - which can´t be threated - but nothing else.

Siamese males in shorthair and satin shorthair. Abyssinian shorthair, females and maybe males (if anyone want please tell quickly) in dove and argente. Brown Agouti, A-cc(ch). And Blue Shorthair and other is expected. English Type! Send me an email: gerodean(a)bostream.nu

SVE: Morakullan´s har möss till salu. De har bakterien mycoplasma pulmonis - som ej går att medicinera bort - men inget annat.

Siamese hanar i shorthair and satin shorthair. Abyssinian shorthair, honor och hanar (om någon vill ha så säg till fort) i dove och argente. Brown Agouti, A-cc(ch). Och Blue Shorthair och annat väntas. Engelsk typ! Skicka email: gerodean(a)bostream.nu eller ring 087763415.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Raja
0

Men grodan då varför bor du så långt bort Skrikandes Jag letar ev efter ett par pojkar, bl a blue och dove och en sån där krullrumpa hade ju inte suttit fel Flört

Evelyn
0

Och du vet att jag är intresserad av blått! Skrattande Bara att hojta när du har något så kommer jag som ett spjut här uppifrån Norrland Flört